‘Ako poruke ne odašilju povjerenje ili dokaz kvalitete, promašene su’

Autor: Ivan Tominac , 05. svibanj 2022. u 22:00
Mihaela Pavlović/PD

Nova kreativna direktorica agencije Futura DDB Mihaela Pavlović o ekspertizi za različite industrije, ali i razlikama između hrvatskog i slovenskog tržišta.

Svijet komunikacija i marketinga pun je mnogobrojnih izazova koji često sučeljavaju karakter i samu prirodu posla. Kreativa je ono što se cijeni, a samo oni koji vole svoj posao zbilja i napreduju.

Tako je Mihaela Pavlović postala nova kreativna direktorica agencije Futura DDB. Rad s vrijednim, kreativnim i pametnim ljudima ono je čemu se najviše veseli, a svoju će dosadašnju ekspertizu, znanje i vještine nastojati iskoristiti na najbolji mogući način.

Svoju dosadašnju ekspertizu brusila je na klijentima iz financijske i prehrambene industrije te tako dobila vrijedna znanja iz svake od njih.

Najosjetljivije ljudske potrebe
U financijskoj industriji je, kaže Pavlović, naglasak uvijek na povjerenju. Ako poruke ne odašilju povjerenje, poruke nisu dobre, dok je u prehrambenoj industriji naglasak na kvaliteti. Ako se ne odašilje poruka kvalitete (i ne bilježi se konzumacija), kampanja je promašena.

Zato je važno uspostavljanje efikasnog marketinškog sustava kao jedinog načina da interesi potrošača i proizvođača ne budu u konfliktu jer jedni žele profit, a drugi zadovoljstvo.

”Uspješan primjer toga je McDonald’s gdje marketing predstavlja zaokruženu cjelinu svih poslovnih aktivnosti. Ono što je naš zadatak kao agencije koja radi za McDonald’s je da upoznamo, razumijemo i sistematiziramo te aktivnosti te da kroz iskustvo strateškog planiranja, izradu godišnjeg marketinškog plana i komunikacijsko-kreativna rješenja uspostavimo komunikaciju između klijenta i potrošača, na njihovo obostrano zadovoljstvo”, rekla je nova kreativna direktorica Future DBB Mihaela Pavlović.

Riječ je o industrijama prepunima izazova, ali i prilika za rast. Pavlović je izazove rješavala, a na prilikama profesionalno rasla. Ako ju pitate koja je industrija zahvalnija, nije sigurna, no ono što stopostotno zna jest da su obje zahtjevne.

”To su ozbiljne industrije koje zadiru u najosjetljivije ljudske potrebe: potrebe za životom/opstankom i potrebe za užitkom. Nitko u tom odnosu ne želi biti razočaran. Nije to jednostavan posao”, dodala je naša sugovornica.

Osim industrija koje su po mnogočemu različite, Pavlović je iskustvo stjecala i na dvama različitim tržištima – slovenskom i hrvatskom. Iako su države blizu, pristup se, barem u komunikacijskoj industriji, ipak razlikuje.

”Slovensko tržište je naprednije i organiziranije od našeg. Trebamo njihovo znanje. Zato naši uredi blisko surađuju i redovito izmjenjujemo informacije i znanja. Radimo zajednički i na nekim slovenskim i na nekim hrvatskim klijentima. I dosad, s takvom suradnjom, bilježimo sve više uspjeha”, rekla je Pavlović.

Rad u različitim industrijama i na različitim tržištima nisu bili teški za prevladati kao jedan koji je nastao u glavi. To je bilo, ističe Pavlović, kada je poželjela napustiti karijeru, a taj izazov je prevladala kada je došla u Futuru i počela stvarati, a ne samo raditi kako to često zna biti slučaj. Zadovoljstvo na poslu ju je na kraju dovelo i do pozicije kreativne direktorice.

”Nadam se da su moje znanje i iskustvo te moj rad i trud zaslužni što sam došla na ovu poziciju. Futura mi je u ove dvije godine pružila mogućnost da iskoristim sve svoje potencijale.

Radom na klijentima poput McDonald’sa, Studenca, Electroluxa, Mömaxa i ostalima pokazala sam što znam i mogu. Futura je ozbiljno narasla. Došli su novi klijenti, novi zaposlenici. Stvorila se neka lijepa energija za rad i stvaranje. Sve je to utjecalo na Futurinu odluku da mi ponudi tu poziciju, a i moju da prihvatim tu odgovornost”, istaknula je Pavlović.

Shvaćanje komunikacijske industrije i same struke se mijenjalo kroz godine, a kako nam otkriva naša sugovornica, na pitanje kako se mijenjala je najteže dati odgovor, a možda ni esej ne bi bio dovoljan. Međutim, ukratko govori da danas, u odnosu na nekad, imamo nevjerojatnu količinu dostupnih podataka, segmentacija tržišta je puno detaljnija i sve je veći broj kanala.

”Takva okolina traži nove prakse, taktike i alate kako bi klijentima pružili upravo ono što očekuju. Kako bismo privukli, pridobili i zadržali kupce, danas moramo imati puno više znanja, razumijevanja i preciznosti.

Puno toga je drugačije, ali briga o brendu je ostala ista. Danas, više nego ikada, pobjeđuju brendovi koji imaju veći fokus na potrošača”, govori Pavlović.

‘Moj potpis – moj tim’
Pandemija koronavirusa dodatno je utjecala na promjene u svijetu komunikacija. Očekivanja su postala ogromna, a jedan dio profesionalaca iz tih razloga i napušta ovu struku. U Futuri DDB si to ne žele dopustiti.

”Futura DDB poseban naglasak u svojem poslovanju stavlja upravo na tu činjenicu stvarajući kreativnu i humanu atmosferu rada prilagođenu potrebama svojih zaposlenika”, rekla je Pavlović. Humana atmosfera, rad okrenut čovjeku i uzajamno poštovanje ono su što opisuje dosadašnji, ali i što će, prema svemu sudeći, opisivati i budući rad Mihaele Pavlović.

”Ni jedan rad nikada nije samo moj rad. Sve je to niz svačijih misli koji je kreativac sažeo u jedan oblik. Ali, ako moram definirati potpis, rekla bih da je moj potpis – moj tim”, zaključila je kreativna direktorica Future DDB Mihaela Pavlović.

Komentirajte prvi

New Report

Close