Ako je usluga loša, evo kako da vaša pritužba bude pristojna i učinkovita

Autor: Poslovni.hr , 29. svibanj 2022. u 10:57
Foto: Pixabay

Savjete kako se ‘pristojno’ žaliti na uslugu daju ljudi koji rade upravo u uslužnim djelatnostima, kako tvrde – pritužbe i kritike su uvijek dobrodošle

Sigurno ste se barem jednom u životu našli u situaciji da ste dobili loš obrok u restoranu, ali ste ga ipak nastavili jesti, Ili da vam frizura i boja kose nisu bili baš onakvima kakvima ste željeli, ali ste se svejedno pravili zadovoljni. Iako vi mislite da ste samo pristojni u ovim situacijama, zapravo niste; nije dobro da bilo tko u uslužnoj djelatnosti misli da je napravio odličan posao ako nije. Rezultat je takav da vi odlazite nezadovoljni i vjerojatno ćete potrošiti još novca kako biste popravili ˝grešku˝ negdje drugdje, dok oni nastavljaju pružati lošu uslugu svojim budućim klijentima.

Profesionalac ili stručnjak koji stvarno brine o svom zanatu i poslu želi povratnu informaciju – čak i ako nije nužno pozitivna. Slušanje o vašim iskustvima dat će im uvid u ono što rade dobro, a što mogu učiniti bolje, piše Lifehacker.

Foto: Unsplash

“Obično sama napravim prvi korak i dajem klijentima do znanja da, ako ikada požele napraviti bilo kakve izmjene, uvijek me mogu obavijestiti”, rekla je Kelsey Wheeler, frizerka iz New Yorka.

Taj pristup podržava i dr. Alexis Parcells, plastična kirurginja koja kaže da svim pacijentima koji prvi put dolaze preporuča da se jave njoj ili nekome iz tima u roku od dva tjedna nakon zahvata.

“Takav način komunikacije čini se pristupačnijim klijentu i tada lakše izraze zabrinutost ili nezadovoljstvo”, kaže Parcells.

Andrew Young, vlasnik restorana u New England, složio se s tim i dodao. “Ako netko u mom timu nešto nije dovoljno skuhao, ja to moram znati. Ne moraju me nužno gosti obavijestiti ako im se ne sviđa nešto što su naručili, ali moram znati ako se kvaliteta ne kontrolira”, napominje Young.

Kako pritužbu izraziti učinkovito — i lijepo?

Za početak, nemojte bjesniti ili biti zahtjevni. Zapamtite da smo svi mi ljudi te da se profesionalci koji vam nude usluge trude, čak i ako s vremena na vrijeme rade greške. Odvojite trenutak da se priberete ako ste uzrujani i ne zaboravite da ste i vi vjerojatno pogriješili u svom poslu. Podnesite svoju pritužbu odgovornoj osobi, bilo da se radi o kozmetičaru, kuharu ili drugom profesionalcu. Budite konkretni u vezi toga s čime imate problem i nemojte osjećati potrebu pretjerano hvaliti druge dijelove usluge koji su vam se svidjeli.

“Volio bih znati da zapravo nešto nije u redu s jelom”, rekao je Young, navodeći primjer nedovoljno kuhane piletine. “U našem poslu si često vrlo zauzet i na više strana odjednom stoga mi je važno da osoba koja ima pritužbu ne okoliša i da odmah prijeđe na stvar. Želim ispraviti grešku i prijeći preko nje. Radije bih da netko progovori, ali da bude jasno u čemu je problem nego da budem nezadovoljan i da mi lošu recenziju, a da nam ne da priliku da to ispravimo”, ističe Young,

Dr. Alexis Parcells, plastična kirurginja s dugo ističe i kako danas mnoge prakse i tvrtke imaju mailove, opcije chata ili druge tehnološke načine komunikacije koji vam mogu pomoći da iznesete pritužbu bez potrebe da imate sastanak licem u lice . Kako savjetuje, najbolja opcija je da odvojite malo vremena da napišete detaljnu poruku s poštovanjem – ali tek kada se ohladite.

Komentirajte prvi

New Report

Close