Agencija IMG šokirala tržišnim cijenama oglasa

Autor: Majda Žujo , 23. siječanj 2013. u 22:01
Lana Klingor

Cijena oglasa s popustom od 100.000 eura za domaće tržište previsok.

Oglašivači koji žele da se njihova reklama vidi na Europskom prvenstvu u klizanju, koje se do 27. siječnja održava u Zagrebu, trebat će izdvojiti čak 250.000 eura. Cijena je to za reklamu tijekom cijelog prvenstva na ogradi oko klizališta, a za marketing je zaslužna poznata svjetska agencija IMG.

Naravno, cijena je to koju si hrvatski oglašivači ne mogu priuštiti pa ih tamo neće ni biti. "Radi se o cijeni koju određuje ISU (Svjetska klizačka federacija) i mi s time nemamo ništa. Nama su ponudili dvije bande oko klizališta po cijeni od 100.000 eura, ali takvi se ugovori sklapaju i po godinu dana ranije.", kazala nam je Lana Klingor, glasnogovornica EP u klizanju. Klingor dodaje kako je takva cijena opravdana jer se ipak radi o događaju koji se prati na 12 televizija diljem Europe, a natjecanje prenosi i Eurosport. Ipak, kolike su procjene gledanosti natjecanja pa samim time i vidljivosti reklama, nije nam znala reći. "Cijena zaista zvuči neralno visoko, ali treba sagledati cijeli kontekst, od toga na koliko televizija i zemalja se natjecanje prikazuje te kolika je gledanost tih televizija. Tek tada možemo evaluirati cijenu", smatra Vanesa Priseker, direktorica u agenciji Universal McCann.

Ipak, slaže se kako je agencija IMG jedna je od najvećih svjetskih agencija za sportski menadžment, pa je cijena koju su odredili očito tržišna cijena za strane oglašivače. Za usporedbu, emitiranje reklame na OWN kada je Lance Armstrong gostovao kod Oprah Winfrey, prema neslužbenim informacijama s portala AdAge, stajalo je 100.000 dolara, a gledanost je bila 3,5 milijuna ljudi. Europsko prvenstvo u klizanju ukupno će stajati oko 1,5 milijuna eura, a većinu sredstava dala je ISU, koja plaća i nagrade za prvih deset klizača u svakoj disciplini, kao i smještaj za sve klizače i suce. Partner u organizaciji prvenstva je Grad Zagreb.

Cijena je opravdana jer se radi o događaju koji prati 12 televizija, a natjecanje prenosi i Eurosport
Lana Klingor, glasnogovornica EP u klizanju

Cijena zvuči nerealno visoko ali treba sagledati cijeli kontekst, od prijenosa televizija do gledanosti
Vanesa Priseker,direktorica Universal McCann

Komentari (2)
Pogledajte sve

Lana Klingor kaže da je cijena opravdana, ali nema pojma zašto, jer nema blage veze koliko gledatelja prati prvenstvo!? Stručno, nema šta! [emo_novac]

ma nije to uopce skupo
sve do 500k eura imam u čarapi i mogu platiti za ovakvo bitno natjecanje
heheheh

New Report

Close