Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group, danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web komunikacija.
Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji.
"Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u Adria Media Zagreb, uglednim europskim kompanijama Sanoma i Gruner&Jahr, na dobroj suradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner s kojim ćemo zajedno nastaviti razvijati hrvatsko tržište magazina", rekao je Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media Group.
"Dominantnu poziciju među dnevnim novinama i digitalnim medijima upotpunili smo magazinskim izdanjima i time stvorili najbolji medijski portfelj u Hrvatskoj i regiji. Zadovoljni smo jer imamo partnera koji želi ulagati u razvoj magazina i koji također prepoznaje važnost digitalnih medija. U oba medijska segmenta Styria i Adria Media zajedničkim investicijama i suradnjom iskoristit će sve potencijale regionalnog tržišta. Adria Media Group za nas je idealan partner upravo zato što prepoznaje te potencijale i dijeli našu posvećenost razvoju i odgovornom poslovanju", izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku.
"Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspješno nastavlja ostvarivati svoju viziju i ciljeve. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu suradnju s partnerom kao što je Styria i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto vjerujemo u hrvatsko tržište koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvjereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti sa uspješnim razvojem magazina s jasnim ciljevima i brojnim inovacijama. Posebno želimo naglasiti da smo sretni zbog buduće suradnje s timom izuzetnih profesionalaca Adria Media Zagreb, koji su do sada pokazali izuzetne rezultate u poslovanju. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstva", izjavio je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu