Adrenalinskim natjecanjima i sportskim skupom brendiraju Osijek i čine Slavoniju atraktivnijom

Autor: Marta Duić , 19. travanj 2018. u 21:59
Foto: Marko Mrkonjic/PIXSELL

Organizatori kažu kako PC svake godine okupi velik broj organizatora sportskih događanja pa će im kroz primjere iz regije i predavanja pokazati kako doskočiti problemima i kako najlakše brendirati događaj i destinaciju.

Početkom lipnja u Osijek stiže TO DO sport event, specijalizirana konferencija koja će se održati u sklopu 19. Pannonian Challengea (PC), a fokusirana je na teme koje prate sportske događaje. Organizatori kažu kako PC svake godine okupi velik broj organizatora sportskih događanja pa će im kroz primjere iz regije i predavanja pokazati kako doskočiti problemima i kako najlakše brendirati događaj i destinaciju.

“PC je prošle godine kroz svojih pet dana okupio više od 17.000 posjetitelja iz Ex-Yu regije koji su došli pogledati adrenalinski spektakl. Okupili smo više od 200 sportaša iz svih dijelova svijeta, više od 100 volontera i zabilježili više od sedam milijuna kontakata na društvenim mrežama i to samo iz Osijeka”, objašnjava Jurica Barać, organizator PC-a.

Uz njega, organizacijski tim čini 20-ak ljudi, a većina gostiju su domaći i regionalni posjetitelji te 20 posto njih iz ostatka EU, SAD-a i Azije.

“Razvijamo kompleks za urbane sportove, gradimo specifičan brend u gradu i županiji. Pannonian je oduvijek prije svega bio druženje mladih ljudi s hrpom pozitivne energije i ljudi koji promiču prijateljstvo, pozitivu, adrenalin, zabavu. Tako je i danas, samo što je sve uređenije i profesionalnije jer se bez toga ne može rasti. Svake godine nastojimo dodati nešto novo, neku inovaciju koja će naše goste vratiti u Osijek. Želimo graditi brend, festival koji ne samo da će dovesti turiste već motivirati buduće generacije Slavonije i Baranje”, zaključuje Barać. md

Komentirajte prvi

New Report

Close