73 posto hrvatskih pivskih potrošača se ne druži dovoljno

Autor: Poslovni.hr , 27. veljača 2013. u 11:47
Guliver/Thinkstock

Čak 39 posto ljudi ima manje vremena za takav oblik opuštanja nego što je to bio slučaj prošle godine.

Karlovačka pivovara je provela istraživanje među ljubiteljima piva s ciljem da utvrdi suvremene navike druženja. Ispitano je preko 300 ispitanika iz cijele Hrvatske u dobi između 25 i 44 godine, koji piju pivo barem jednom tjedno. Ukupno 80 posto ispitanih muškog su spola.

Istraživanje, koje je za Karlovačko organizirala i implementirala istraživačka tvrtka Ipsos Puls, pokazalo je da su hrvatski pivopije druželjubivi: čak 79 posto njih smatra da je redovito druženje s prijateljima jako bitno, ali se svega njih 26 posto sa svojim prijateljima svakodnevno druži.  Čak 39 posto ljudi ima manje vremena za takav oblik opuštanja nego što je to bio slučaj prošle godine. Nadalje, 73 posto ispitanika izjavilo je da ne stigne provoditi vrijeme sa svojim prijateljima zbog obaveza.  Da moderni način života uzima svoj danak govori i podatak da velikih 93 posto ljudi smatra da treba više vremena za druženje s prijateljima, pokazuje istraživanje.

Komentirajte prvi

New Report

Close