BLACK FRIDAY u Poslovnom centru znanja
50% popusta
*popust na sve seminare u studenom i prosincu 2018. Popust se obračunava na redovnu cijenu. Vrijedi za prijave i uplate u petak 23.12.2018. do kraja dana.
30.11.2018. Kako uspješno motivirati nemotivirane zaposlenike
-znamo što uistinu pokreće ljude, saznajte i vi
04.12.2018. Stress & time management
-nemate vremena i stalno ste pod stresom? Mali trikovi čine razliku, učinite korak naprijed
05.12.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
-NLP svjetski poznata tehnika za upravljanje zahtjevnim sugovornicima i komunikacijom
07.12.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima
-neskladan tim ne donosi željene rezultate, kako postići ravnotežu?
11.12.2018. Prodaja iz prakse
– Potrebe, navike i ponašanje kupaca, interaktivna radionica sa konkretnim rješenjima i primjerima iz prakse
14.12.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje
-voditelji moraju delegirati zadatke svom timu, ali što i kako?
18.12.2018. Upravljanje radnim učinkom
-postavljanje ciljeva zaposlenicima, mjerenje ralizacije, nagrađivanje i davanje povratne informacije
30.11.2018. Kako uspješno motivirati nemotivirane zaposlenike
TEME:
Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
Znanost i teorija motivacije, metode i tehnike u praksi
Intrinzična i ekstrinzična motivacija
Materijalna i nematerijalna motivacija
Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
Motiviranje SMART ciljevima
Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
04.12.2018. Stress & time management
TEME:
Što je stres i prepoznavanje stresnih situacija u poslovnom okruženju
Tehnike rješavanja stresa i stvaranje radnog okruženja bez stresa
Konflikt i uzroci nastanka konflikata na poslu
Način komunikacije kod konfliktnih situacija i tehnike rješavanja konflikata
Upravljanje vremenom – Hitno i bitno
Loše upravljanje vremenom kao česti uzrok stresa
Slaganje prioriteta i upravljanje vremenom
05.12.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
TEME:
naučite načine upravljanja svojim emocijama kada ste „napadnuti“
kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
kako brzo i efikasno smiriti klijenta
što je zabranjeno reći ljutom klijentu
kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
kako ljudi manipuliraju ljutnjom
kako otkriti pravu svrhu ljutnje tzv. „skrivenu namjeru“ ljutnje
kako koristiti klijentovu ljutnju za ostvarivanje željenih ciljeva
11.12.2018. Prodaja iz prakse
TEME:
Zašto je važno poznavati potrebe, navike i ponašanja klijenata i konkurencije.
Kako predstaviti proizvode na jasna i učinkovit način.
Kako istaknuti isplativost proizvoda klijentima da ga klijenti prihvate kao najbolje rješenje u odnosu na konkurenciju
Kako rješavati nedoumice klijenata tijekom prodajnog razgovora s ciljem zaključivanja prodaje.
Tehnike za poticanje povećanja prodaje.
Nove dodatne tehnike za zatvaranje prodaje.
Kako Vaša komunikacija utječe na prodajne rezultate i odnose s klijentima.
Postprodajni proces i kako ga provoditi, prigovori i pritužbe klijenata
14.12.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje
TEME:
kako učinkovito rukovoditi zaposlenicima
koje stilove vođenja razlikujemo
što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
delegiranje kao alat razvoja članova tima
što (ne) treba delegirati, kako i kada?
proces delegiranja, prepreke i tipične greške
upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku
Iskoristite 50% popusta!
Broj mjesta je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto!
Za dodatne informacije i rezervaciju mjesta obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Organizator Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu