5 jutarnjih navika vrlo uspješnih ljudi

Autor: Poslovni.hr , 14. rujan 2017. u 10:17
Foto: Fotolia
  1. ustanite rano
  2. napravite plan
  3. ne radite više stvari odjednom
  4. odredite prioritete
  5. zauzmite pozitivan stav

Istraživanja pokazuju da su naši mozgovi najoštriji dva do četiri sata nakon buđenja. Ustanite ranije i bit ćete u prednosti u odnosu na druge.

 

Imate li navike uspješnih managera? Znate li kako biti uspješan leader? Želite razviti radnu strategiju, delegirati zaduženja svojim zaposlenicima i održati dobre međuljudske odnose, a ne znate imate li dobar pristup.

Dođite u centar znanja Poslovnog dnevnika. Jednodnevni seminari u sklopu Leadership akademije održavaju se od početka rujna 2018.  

Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu.

LEADERSHIP AKADEMIJA 

RUJAN        
13.09.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti         
14.09.2018. Projektni management        
21.09.2018. Kako uspješno motivirati zaposlenike
26.09.2018. Time management – stres, konflikti i upravljanje vremenom        
LISTOPAD        
02.10.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima        
18.10.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje   
26.10.2018. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika         
30.10.2018. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika   

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Želite uspješno voditi sebe, upravljati vlastitim ciljevima, želite biti lideri i voditi svoj tim do vrhunskih rezultata, motivirati i potaknuti na akciju, dođite na trening koji će vam dati vještine kojima ćete postići zavidne poslovne rezultate.

  • Što ćini izvrsnog lidera/vođu
  • Temeljne vještine efikasnog vođenja
  • Kako od zaposlenika dobiti maksimum
  • Kako razmišljaju uspješni lideri
  • Kada i koji način vođenja primijeniti
  • Kako sustavno razvijati djelatnike i njihove vještine
  • Tajne efektivnog delegiranja
  • Preuzimanje odgovornosti
  • Konflikti na radnom mjestu utjeću na uspjeh tima
  • Rješavanja problema u timu
  • Komunikacijske tehnike i alati, davanje i primanje povratne informacije
  • Neefektivne sjednice, sastanci i kako ih izbjeći
  • Kako uspješno voditi sastanak, razumijeti različite perspektive
  • Evaluacija djelatnika za uspješno poslovanje
  • Stres na radnom mjestu i kako ga izbjeći
  • Kako upravljati emocijama, kontrolirati stresne situacije

Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close