24sata među najboljim svjetskim novinama na Facebooku

Autor: Poslovni dnevnik , 30. listopad 2012. u 16:16
Community menadžer 24sata Bojan Rodik

Hrvatski medijski brend 24sata osvojio je drugo mjesto u kategoriji “Najbolje novinsko korištenje Facebooka”.

U utorak je u Frankfurtu je održana dodjela nagrada XMA Cross Media Awards koju svake godine organizira Svjetska udruga novinskih izdavača (WAN-IFRA). Ovogodišnje nagrade dodijeljene su na temu "Social Media Stars" u četiri kategorije.

Hrvatski medijski brend 24sata osvojio je drugo mjesto u kategoriji "Najbolje novinsko korištenje Facebooka" te se našao u prestižnom društvu prvoplasiranoga The Guardiana i trećeplasiranoga Le Parisiena. Članovi žirija, svjetski stručnjaci iz područja izdavaštva i komunikacija, ocijenili su Facebook aktivnost 24sata riječima: "205 'lajkova' i 49 komentara u jedan sat, na Facebook post objavljen u nedjelju, znači da nešto rade kako treba! Odličan posao!". 

Nagradu su ime 24sata primili community manager Bojan Rodik i voditeljica marketinga digitalnih izdanja Matejka Paladin.

– Facebook je danas nezamjenjiva komunikacijska platforma. Aktivno ga koristimo kako bismo se još više približili našim čitateljima, nudeći im sadržaj koji ih zanima. Trudimo se biti aktualni, brzi i informativni, istaknuti bitna društvena pitanja, ali i zabaviti naše Facebook fanove. Bez ljudi koji nas svakodnevno prate, komentiraju i 'lajkaju' ne bi bilo niti ove nagrade i na tome im od srca zahvaljujemo – rekao je Bojan Rodik.

– Naći se u društvu novinskih velikana The Guardiana i Le Parisiena za nas je velika čast. Ponosni smo na cijeli tim, a ova je nagrada potvrda velikog truda koji smo uložili kako bismo izgradili zajednicu oko 24sata – dodala je Matejka Paladin.

24sata je s aktivnošću na ovoj društvenoj mreži započeo još 2008. godine osnivanjem prve fan stranice. Od 2010. godine surađuje sa zagrebačkom agencijom iStudio koja, zajedno sa community managerom 24sata Bojanom Rodikom, preuzima promociju i administraciju fan stranice te stranica 24sata ubrzo postaje najbrojnija hrvatska komercijalna fan stranica. U proljeće 2012. godine 24sata preuzima vođenje Facebook stranice unutar kuće te aktivnost i broj fanova rastu do trenutne brojke od gotovo pola milijuna fanova.

Za 24sata je ovo već druga nagrada ove vrste: 2009. godine osvojio je XMA Cross Media Award za multimedijalni branding i dizajn.  

Komentirajte prvi

New Report

Close