24sata je najjači digitalni brend u Hrvatskoj uz YouTube i Fejs

Autor: 24sata , 15. studeni 2014. u 08:00
24sata

Istraživanje TNS-a za YouTube: Najjači digitalni brendovi u Hrvatskoj su YouTube i Facebook, a odmah uz njih je 24sata kojeg svaki dan posjećuje 39 posto usera.

Prema istraživanju koje je za YouTube radila konzultantska kuća TNS, 74 posto građana Hrvatske koristi internet, a od tog broja čak 83 posto koristi YouTube.

Nakon YouTubea naravno, pa Facebooka, njihovi korisnici najviše koriste i prepoznaju upravo brend 24sata. 


YouTube

24sata najbolji od hrvatskih digitalnih brendova

YouTube i Facebook svaki dan posjećuje više od 50 posto korisnika, a među hrvatskim brendovima najviše posjećuju 24sata i to svaki dan – 39 posto, tjedno 24 posto i mjesečno 18 posto. 

Korisnici imaju najbolje mišljenje o YouTubeu sa 46 posto dok Facebook voli 23 posto korisnika. Odmah iza njega je 24sata o kojemu 21 posto korisnika ima pozitivno mišljenje. 


YouTube

U istraživanju koje YouTube koristi u promotivne svrhe ima zanimljivih podataka o korištenju njihove platforme te oglašavanju. 

Pokazuje vremena korištenja YouTubea u usporedbi s TV-om i doba dana.  

Prime-time sve manje pripada televiziji 

Večernji prime-time sve manje pripada TV-u, a sve više sadržaja konzumira se na YouTube platformi vrlo često istovremeno. Daljni rast gledanja video sadržaja putem YouTubea i interneta ozbiljno će uzdrmati TV industriju koju publika sve manje konzumira. 


YouTube

YouTube je nedavno potpisao sporazum sa HDS ZAMP-om kojim će hrvatskim i inozemnim glazbenicima, skladateljima i nositeljima prava koje ZAMP zastupa, omogućiti da ostvaruju prihode od YouTubea u Hrvatskoj. Naknadu će dobivati nakon što njihova glazba generira prihod od reklama prikazanih prije ili unutar nekog video sadržaja. 

Pročitajte cijelo istraživanje

Komentirajte prvi

New Report

Close