Krivi potezi na društvenim mrežama mogu vas koštati ugleda, a u poslovnom svijetu rijetko si tko to može i želi priuštiti.
Pogledajte koje su, prema pisanju Constant Contacta, neke od najvećih grešaka koje treba izbjegavati na LinkedInu, trenutno najjačoj poslovnoj društvenoj mreži na svijetu
1. Izbor profilne fotografije
Profilna fotografija treba biti kvalitetna. Gore od toga da imate lošu profilnu fotografiju je da je nemate uopće.
2. Polovičan profil
Profil koji nije ispunjen u cijelosti može vas predstaviti kao lijenu osobu, a osim toga ne ocrtava vaše dosadašnje iskustvo.
3. Neprimjeren sadržaj
LinkedIn je za razliku od drugih društvenih mreža više poslovno orijentirana. Statusi trebaju biti profesionalni i relevantni.
4. Nesudjelovanje u konverzacijama
Kako LinkedIn sve "društveniji" i lako mu se pristupa putem mobitela, važno je da korisnici sudjeluju u komunikacijama. To može rezultirati i korisnim kontaktima.
5. Prihvaćanje svih
Ljude s kojima se spajate su na neki način i vaša prezentacija. Stoga ne prihvaćajte sve zahtjeve za povezivanje.
6. Preveliki broj zahtjeva
Ako ljude "bombardirate" zahtjevima, postat ćete im naporni i iritantni.
7. Uljepšavanje postignuća
Kratko i jasno napišite vaša iskustva i uspjehe, ali nemojte ih prenaglašavati jer pretjerana samopromocija često ima negativne rezultate.
8. Nepodržavanje
Vaši prijatelji i kolege na LinkedInu potvrđuju vaše vještine i znanja putem opcije 'endorse', a vi biste im trebali uzvratiti istom mjerom.
9. Neobjavljivanje fotografija i videa
Kako LinkedIn danas omogućuje objavljivanje videa, fotografija i sličnog multimedijalnog sadržaja, nemojte svojim kontaktima uskratiti tako nešto. Možda privučete ljude na svoj profil.
10. Gramatičke pogreške
U privatnoj, ali naročito u poslovnoj korespondenciji treba paziti na gramatičke pogreške. Gramatičkim pogreškama svijetu šaljete vrlo neozbiljnu sliku o sebi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu