10.000 koraka je samo marketinški trik, ovo je prava istina

Autor: Poslovni.hr , 09. prosinac 2022. u 11:50
FOTO: Pixabay

Dobro poznatih 10.000 pojavilo se 1964. godine: tada su se u Japanu počeli prodavati pedometri, koji su nazvali „uređajima za brojanje 10.000 koraka”. Naziv za gadget je izabran zbog činjenice da je hijeroglif, koji znači broj “deset tisuća”, podsjećao na osobu koja hoda. Drugim riječima, ta brojka nije ništa drugo do marketinški trik.

Koliko treba hordati da biste izgubili na težini?

Američki nacionalni institut za zdravlje analizirao je podatke o 6.000 ljudi starosti od 41 do 67 godina koji su nosili uređaje za praćenje aktivnosti najmanje 10 sati dnevno i omogućili znanstvenicima pristup svojim medicinskim kartonima. Među sudionicima istraživanja su bili različiti ljudi – i oni čiji je BMI bio normalan, i ljudi koji su bili gojazni. Monitoring je trajao četiri godine. Evo zaključaka:

Prvo, da biste spriječili gojaznost, potrebno je manje koraka – 8.200, a to je oko šest i pol kilometara. Također, ljudi koji su svakodnevno šetali imali su manje šanse da pate od žgaravice, depresije i apneje u snu. Dakle, ako želite zadržati svoju težinu i osjećati se bolje, pređite 8.200 koraka. Ali da biste izgubili težinu, ovo nije dovoljno: prema studiji, samo 11.000 koraka daje takav efekt.

Drugo, postoji još jedna nijansa. Točnije kao što je pokazao rad znanstvenika iz Španjolske, nema smisla hodati satima: nakon 11 tisuća, korist od svakog dodatnog koraka postaje manja. I obratite pažnju – uzimaju se u obzir svi koraci koje ste napravili, i nije važno što radite – radite nordijsko hodanje ili čistite igračke koje je dijete razbacalo, prenosi b92.

Komentirajte prvi

New Report

Close