Zaposlenici Zabe skupili novac za kupnju hrane siromašnima

Autor: Ana Blašković , 10. svibanj 2020. u 13:38
Foto: Zaba

Solidarnost je jedna od najvećih vrijednosti svake zajednice.

– Mala i srednja poduzeća čine okosnicu gospodarstva i znatno doprinose rastu i zapošljavanju u lokalnim zajednicama. Za svakog od njih imamo individualan pristup. Banka je pripremila i sveobuhvatni paket mjera potpore klijentima potrošačima i poslovnim subjektima čije je poslovanje pogođeno pandemijom koronavirusa. Za male poduzetnike, srednja i velika poduzeća omogućila je odgodu otplate (moratorij) i mogući reprogram duga te kreditne linije za likvidnost u suradnji s nadležnim državnim agencijama i razvojnim bankama praćene garantnim shemama i drugim pokrićima rizika – navodi Collina. 

Osim toga, kako bismo omogućili i brže i jednostavnije odobravanje novih kredita za očuvanje likvidnosti izvoznika, Zagrebačka banka i HBOR potpisali su 28. travnja Sporazum o osiguranju portfelja kredita za likvidnost izvoznika – COVID – 19.

Također, za klijente potrošače čija su se redovna mjesečna primanja značajno smanjila ili su ostali bez posla uslijed situacije uzrokovane pandemijom koronavirusa, banka na njihov zahtjev razmatra odobravanje odgode otplate (moratorij).

– Svjesni smo uloge koju Zagrebačka banka, kao najveća banka u Hrvatskoj, ima u pružanju podrške našim klijentima i zajednici u kojoj posluje. Prioritet nam je zato da, u suradnji sa svim relevantnim institucijama i dionicima na tržištu, provedemo ove mjere koje će klijentima osigurati likvidnost i dostupnost sredstava te biti svojevrstan štit nad radnicima i poduzećima. Dodatno, zajedno s drugim članicama UniCredit Grupe, Zaba je ubrzala isplate svojim dobavljačima po principu plaćanja po primitku računa. Ova odluka znatno će ubrzati ciklus plaćanja i osigurati da se plaćanja obavljaju brže od uobičajenih ugovornih uvjeta od 30 dana – govori naš sugovornik.

Ubrzanje plaćanja će dodatno podržati poduzeća u upravljanju njihovim obrtnim kapitalom. Odluka koju su donijeli, ističe, imat će konkretan utjecaj na tisuće dobavljača Zagrebačke banke i Grupe UniCredit.

Medicinsko osoblje Opće bolnice Šibenik | Autor: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Zaba je donirala i 1,3 milijuna kuna za pomoć u nabavci medicinske opreme zdravstvu u borbi protiv korona virusa i nakon potresa u Zagrebu

– Tako realnoj ekonomiji dajemo likvidnost u vrijeme kada to stvarno čini razliku. Ipak, glavni prioritet u Hrvatskoj mora biti osiguravanje odgovarajuće opremljenosti zdravstvenog sustava kako bi se mogao nositi s potencijalnim širenjem bolesti. Stoga smo se, uz već poduzete mjere potpore u pogledu likvidnosti i dostupnosti sredstava, odlučili dodatno pomoći onim bolnicama kojima je to prijeko potrebno. U svjetlu razvoja situacije oko pandemije koronavirusa te razornog potresa koji je, među brojnim građevinama, oštetio i zagrebačke bolnice, Zagrebačka banka donirala je 1,3 milijuna kuna bolnicama za pomoć u podmirenju medicinskih troškova, nabavi medicinske opreme te saniranju štete nastale potresom – kaže prvi čovjek ZABA-e.

Također, kako bismo pružili podršku onima kojima je to sad najpotrebnije, zaposlenici Zagrebačke banke, uz podršku Zaklade UniCredit, osigurali su 380 tisuća kuna donacije za Hrvatski Crveni križ namijenjene kupnji i distribuciji paketa hrane za socijalno ugrožene sugrađane i kućanstva. Njihovoj donaciji pridružila se i Zagrebačka banka s dodatnih milijun kuna donacije.

– Solidarnost je jedna od najvećih vrijednosti svake zajednice, a osobito je važna u kriznim vremenima. Ponosni smo na solidarnost koju su pokazali naši zaposlenici koji su i sami donirali novac. Ove izvanredne okolnosti utječu na život baš svakoga od nas. Svi se suočavamo s problemima, ali je važno da ne zaboravimo na sugrađane kojima je najteže, na one koji su najranjiviji, koji su često marginalizirani. Hrvatski Crveni križ sa svojim zaposlenicima i volonterima radi jedan od najvažnijih poslova u ovom trenutku i pomaže upravo njima kako ne bi bili zaboravljeni i ostavljeni – Collina.

Osim što imamo važnu ulogu u pružanju podrške našim klijentima i zajednici, radimo i na podržavanju naših medijskih partnera. Zagrebačka banka i u ovom razdoblju nastavila je s marketinškom komunikacijom. Prepoznali smo važnost da se s gospodarskim i medijskim aktivnostima treba nastaviti. I dalje snažno doprinosimo tržištu oglašavanja i tržišnog komuniciranja što je i u skladu s preporukama strukovnih udruga. Naše marketinške kampanje, kao i prije pandemije koronavirusa, prisutne su na svim relevantnim kanalima – online, radio, digitalno oglašavanje, print, native oglašavanje, čime podržavamo svoje dosadašnje hrvatske medijske partnere u premošćivanju ove krize u kojoj se svi nalazimo – izjavio je Romeo Collina iz Zagrebačke banke.

Komentirajte prvi

New Report

Close