Za rebranding i redizajn Infinuma zaslužan je boutique Studio Size

Autor: Promo , 07. travanj 2022. u 10:23
Foto: Studio Size

Iskoristii su Infinumovu ´beskonačnost´ i redizajnirali vizualni identitet, kreirali verbalni identitet te realizirali digitalni brendbook

Nastavno na predstavljanje novog vodstva, IT div Infinum u drugi kvartal 2022. godine ulazi i s novim vizualnim identitetom. Glavni ′krivac′ rebrendinga hrvatski je nagrađivani Studio Size, koji je iskoristio Infinumovu ′beskonačnost′ i redizajnirao vizualni identitet, kreirao verbalni identitet te realizirao digitalni brandbook.

Rast IT tvrtke posljedica je njihove interne kulture poticanja zaposlenika na kontinuirano učenje i razvoj. To je inspiriralo kreativce iz Studia Size da stvore #neverstop filozofiju, odnosno vrlo domišljato, beskonačno korištenje slogana koji se može graditi u svim smjerovima. ′Never stop creating, never stop growing, never stop learning′ – jasna je poruka na Infinum brend portalu, na kojem se nalazi novi logo, tipografija, animacija i brend strategija za koji su zaslužni Sizeovci.

Foto: Studio Size

“Surađivali smo sa sjajnom ekipom iz Infinuma na evoluciji njihovog brenda koji je dobio sofisticiraniji izgled, sukladno njihovom imidžu i poziciji na tržištu. Logotip smo redizajnirali ne samo po estetskim kriterijima, već i da postignemo maksimalnu čitljivost jer ga ljudi često krivo čitaju i pišu. Osmislili smo i slogan ′neverstop′ koji je zapravo kreativna podloga za brand priču o neprekidnom stvaranju i pomicanju vlastitih granica. Novi brand identitet ima svoj karakterističan pokret i zvuk, jer smo u sklopu projekta napravili brandirane animacije te zvučni logo”, objasnio je cijelu suradnju brend strateg Ivan Fistrić.

Foto: Studio Size

Ovaj boutique studio iz Zagreba osvojio je brojna priznanja za svoj rad. Osvajači European Design Awards nagrade, dobitnici nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva i pobjednici Awwwards-a fokusirani su na brending i video no u sklopu brendinga često dizajniraju ambalaže, web stranice, oglase i slične komunikacijske materijale koji postaju sve prepoznatljiviji. Ne ostaju samo na tome pa sve češće osmišljavaju animaciju, glazbu i kreativne koncepte brojnim klijentima što iz Hrvatske što iz svijeta.

Foto: Studio Size

Kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, direktor i brend strateg Ivan Fistrić te art direktor Jurica Koletić tako svojim kreativnim konceptima, dizajnom i minimalizmom po kojem su poznati pomiču granice u svim svojim projektima. Spoj ovih hrvatskih kreativaca i najveće domaće IT kompanije rezultirao je brendingom s kojim će Infinum proslaviti punoljetnost, a novim kanalima i hrabrim načinom komuniciranja još jednom dokazati svoj karakter i tendenciju da ova tehnološka kompanija postane jedna od najboljih na svijetu.

New Report

Close