Za legendarni britanski brend koronavirus gori je od rušilačkih prosvjeda

Autor: Tomislav Pili , 07. veljača 2020. u 13:41
FOTO: Reuters

Britanski modni brend Burberry objavio je u petak kako epidemija koronavirusa ima gore posljedice po njegovu prodaju od višemjesečnih prosvjeda u Hong Kongu koji su prepolovili lanjske rezultate.

Burberryju dvije petine prihoda dolazi od kineskih kupaca, a od 64 trgovine u Kini, njih 24 je trenutno zatvoreno. Međutim, i trgovine koje su otvorene vrlo malo doprinose jer bilježe pad prodaje od 80 posto, prenosi Financial Times.

Inače, industrija luksuzne robe ambivalentno gleda na utjecaj epidemije na njihovo poslovanje. Tako je Bernard Arnault, prvi čovjek francuske kompanije LVMH, krajem siječnja izjavio kako je još prerano za ocjenu utjecaja virusa, ali da neće biti strašno ako epidemija potraje dva mjeseca. "Ako potraje dvije godine, to će biti sasvim druga priča", dodao je Arnault. Tapestry, kompanija koja posjeduje brendove Kate Spade i Coach, u četvrtak je objavila kako je njezino kinesko poslovanje značajno zahvaćeno širenjem virusa te da će financijski rezultat za 2020. biti niži od predviđanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close