Weber Escal u 2014. dostavit će 500 milijuna letaka

Autor: Suzana Varošanec , 11. rujan 2014. u 18:17
Thinkstock

Tvrtka je tržišni lider u distribuciji letaka sa 74 posto tržišnog udjela.

Tvrtka Weber Escal, tržišni  lider u Hrvatskoj u distribuciji neadresiranih promotivnih materijala sa 74 % tržišnog udjela, te od 2013. i poštanski operater na hrvatskom tržištu, danas je u Golf & Country Clubu u Zagrebu svečano obilježila 20. godina uspješnoga poslovanja. Poslovne rezultate Austrijske pošte i Weber Escala, predstavili su Walter Hitziger, član Uprave Austrijske pošte te Igor Velimirović, generalni direktor tvrtke Weber Escal, a uvodni je govor održala Veleposlanica Republike Austrije u Hrvatskoj, Andrea Ikić- Böhm.

Weber Escal osnovan je 1994. i tada je pružala samo usluge neadresirane distribucije (letci, brošure, katalozi). Nakon preuzimanja od strane Austrijske pošte 2007., snažno širi svoje poslovanje nakon čega slijedi nagli rast u volumenu i prihodima. Godine 2008. Austrijska pošta počinje graditi veliki logistički centar s 5.500 četvornih metara u Hrvatskom Leskovcu u kojem su, po završetku radova 2009. smješteni Weber Escal i njegova sestrinska tvrtka Overseas express, inače tržišni lider u Hrvatskoj u distribuciji paketa. Pripajanjem i najvećeg konkurenta – tvrtke ST media, tržišni udio raste preko 60 posto, te je u razdoblju do 2012., Weber Escal  povećao volumen distribuiranih letaka čak šest puta. Danas je ova tvrtka tržišni lider u distribuciji letaka sa 74 posto tržišnog udjela, te će ove godine distribuirati 500 milijuna letaka.

No, prošlogodišnjom liberalizacijom poštanskog tržišta stvoreni su uvjeti za jačanje konkurentnosti u području distribucije adresiranih pošiljaka u kojem Austrijska pošta, putem tvrtke Weber Escal, u Hrvatskoj planira zauzeti značajan tržišni udio. Pripajanjem tvrtke Post d.o.o., Weber Escal 2013. godine postaje novi alternativni poštanski operater. Ove godine će Weber Escal ukupno distribuirati 11,5 milijuna pismovnih pošiljaka. 

Ovakvi rezultati posljedica su značajnih investicija u unapređenje poslovanja. U posljednje dvije godine u razvoj poslovanja uloženo je 460 tisuća eura, a  Weber Escal ima ukupno 57 distributivnih centara u svim većim hrvatskim gradovima, te je u posljednje dvije godine zaposleno 140 novih djelatnika. Prema riječima Velimirovića, letci su u većini europskih zemalja, pa tako i u Hrvatskoj glavni medij za oglašavanje, odmah iza televizije. Za  razliku od poštanskog volumena koji pada, s letcima to nije slučaj, potvrdilo je to i istraživanje prema kojem ih preko 70 posto hrvatskih građana čita, a pored toga značajan broj se na taj način odlučuje za šoping.  

Stoga je u tom segmentu cilj Webera ostati snažni tržišni lider,  i to uz planove za daljnje proširenje distributivne mreže, implementaciju inovativnih IT rješenja za klijente te kontinuirano unapređivanje kvalitete distribucije. Što se tiče distribucije pismovnih pošiljaka,  cilj je postati najveći alternativni poštanski operater u Hrvatskoj, s fokusom na poslovne korisnike. "Nastavit ćemo i dalje s investicijama u povećanje broja zaposlenih, modernizaciju opreme i voznog parka te unapređenje kvalitete naših usluga i razvoj novih“, poručuje Velimirović.  

Austrijska pošta na kraju 2013. godine imala je 24.211 stalno zaposlenih, a prihod Grupe u istoj godini iznosio je 2,37 milijardi eura, dok je dobit ostvarena u iznosu od 186 milijuna eura. Pozitivan trend rezultat je rasta u segmentu paketne distribucije i strateških internacionalnih ulaganja. Austrijska pošta 2003. godine započela je svoje širenje u području Srednje i Istočne Europe. Na hrvatskom je tržištu prisutna već nekoliko godina putem tvrtki Overseas express i Weber Escal.  

Komentirajte prvi

New Report

Close