Jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih brendova diljem svijeta, Podravkina Vegeta, proglašena je najboljim univerzalnim dodatkom jelima u Europi, što je potvrdila prestižna istraživačka agencija Nielsen, a temeljem redovnih izvještaja panela prodaje.
Nielsenovo istraživanje provedeno je prema prikupljenim podacima prodaje u razdoblju od listopada 2020. do rujna 2021. godine za ukupno 31 zemlju Europe, koji su pokazali kako se Vegeta nalazi na prvome mjestu po količinskoj prodaji u kategoriji dehidriranih dodataka jelima. Također, istaknuto je kako su pod brendom Vegeta praćene kategorije univerzalnog dodatka jelima Vegeta Original i Vegeta Natur, dehidrirani specijalni dodaci jelima Vegeta Natur te monozačini.
Vegeta je tako postala broj 1 univerzalni dodatak jelima u Europi, što je najnovija u nizu brojnih potvrda kontinuirane kvalitete koja je tijekom više od šest desetljeća postala prepoznatljiva na čak šest kontinenata. Kroz svoju bogatu povijest, koja počinje 1959., Vegeta je začinila brojna jela, inspirirala milijune potrošača i osvojila srca diljem Europe i svijeta – trenutno se može naći u više od pedeset zemalja.
Tajna uspjeha Vegete nije samo u vrhunskom okusu koji svakodnevno obogaćuje jela diljem svijeta, suvremenom marketinškom pristupu te stalnoj modernizaciji i osluškivanju najnovijih trendova. Najvažniji faktor uspjeha Vegete zadovoljstvo je njenih potrošača – onih za koje je Vegeta poseban gost za stolom
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu