Uspješno zaključeno prvo izdanje Marketing Automation Academy tvrtke Agilcon

Autor: Promo , 06. listopad 2022. u 12:17
Foto: Marketing Automation Academy

Osmišljena kao besplatna online edukativna radionica u trajanju od osam tjedana, akademija je okupila 113 polaznika iz različitih sektora uključujući IT, FMCG, turizam i proizvodnju, a primarno su dolazili iz srednjih i velikih tvrtki.

Tvrtka Agilcon održala je svoju prvu besplatnu akademiju Marketing Automation Academy by Agilcon. Osmišljena kao besplatna online edukativna radionica u trajanju od osam tjedana, akademija je okupila 113 polaznika iz različitih sektora uključujući IT, FMCG, turizam i proizvodnju, a primarno su dolazili iz srednjih i velikih tvrtki.

Marketing Automation Academy by Agilcon polaznicima je omogućila upoznavanje sa svrhom i prednostima marketinške automatizacije, stjecanje znanja o strategiji i procesima marketinške automatizacije te kako koristiti tehnološke proizvode poput Salesforce Marketing Clouda. Osim toga, polaznici akademije su kroz praktične vježbe i sami imali priliku isprobati alate za automatizaciju i izraditi vlastite kampanje.

Polaznica akademije, Željana Krištić, Head of B2B Sales Enalbement u Hrvatskom Telekomu, prokomentirala je: “Akademija je odlično koncipirana, ima vrlo dobru strukturu tako da polaznike vodi od jednostavnijih koncepata i teorije prema stvarnom kreiranju kampanja u Salesforceu, a Irena Domjanović je kao edukator odradila vrhunski posao. Salesforce Marketing Cloud sam koristila i ranije, ali sam tek kroz ovu edukaciju vidjela što sve zapravo mogu moduli koji su orijentirani na marketinške kampanje. Smatram kako je to platforma s mnoštvom mogućnosti te apsolutno vrijedna svakom poduzeću.”

Tijekom osam tjedana polaznicima su na početku objašnjene osnove marketinške automatizacije i njena uloga i prednosti u sklopu šire marketinške strategije te kako postaviti strategiju za automatizaciju poslovnih procesa, da bi na samom kraju polaznici akademije naučili ulogu umjetne inteligencije u marketinškoj automatizaciji, kako koristiti UI pri izradi kampanja i analitici te što u budućnosti možemo očekivati od te tehnologije.

Bilo je riječi i o ulozi te kreiranju uspješnog sadržaja, upravljanju potencijalnim klijentima te generiranju i kvalificiranju prodajnih prilika koristeći alata za marketinšku automatizaciju, učenju korištenja alata za automatizaciju B2B marketinga, analitici i inteligenciji koja dolazi sa Salesfoce alatima te najvažnijim KPI-evima u marketinškoj automatizaciji i kako raditi optimizaciju i analitiku.

Foto:: Irena Domjanović, Managing Partner u Agilconu i voditeljica Marketing Automation Academy

“Naša prva online akademija Automation Academy by Agilcon je ispunila sva naša očekivanja, a vjerujem i očekivanja naših polaznika. Naime, povratne informacije koje smo dobili ukazuju na to da idemo u pravom smjeru i daju nam dodatni vjetar u leđa da s ovakvim tipom radionica nastavimo i u sljedećim godinama te da Automation Academy by Agilcon postane tradicionalna radionica koja će svake godine okupiti stručnjake, ali i druge zainteresirane za ovo područje”, izjavila je Irena Domjanović, Managing Partner u Agilconu i voditeljica Marketing Automation Academy.

Komentirajte prvi

New Report

Close