Investitori koji su na vrijeme prepoznali važnosti Netflixa i početkom 2010. u kompaniju uložili 1 milijun dolara, vrijednost njihova uloga sada se povećala na više od 43 milijuna, piše Zimo.
Dok smo prije morali ići u videoteke ili čekati neki film na TV-u (novine su se obavezno kupovale petkom zbog TV programa), generacija odrasla na Netflixu filmove i serije često gleda isti dan kada postanu dostupni te na njima može uživati na velikim ekranima, tabletima ili mobilnim uređajima. Dok nam je to danas normalno i uobičajeno, 2010. streaming je bio tek u povojima, a Netflix je na vrijeme i prije drugih prepoznao važnost streaminga, ali i stvaranja originalna sadržaja te je tijekom posljednjih deset godina višestruko povećao bazu svojih korisnika.
Netflix je danas jedna od 40 najvrjednijih kompanija u SAD-u čija se tržišna vrijednost posljednjih dana kreće između 140 i 150 milijardi dolara, a prema podacima iz prošlog kvartala, broj pretplatnika diljem svijeta iznosi skoro 160 milijuna.
Konstantan rast broja pretplatnika, uključujući i pretplatnike iz drugih tržišta pored SAD-a, vrijeme koje oni provode uz Netflix te kvalitetan originalni, ali i ostali dostupan sadržaj, ključni su generatori rasta cijene dionica tijekom desetljeća. Prema CNBC-u, upravo je dionica Netflixa ostvarila najbolji rast na burzovnom indeksu S&P 500 – u odnosu na početak 2010. do danas, ostvaren je prinos od čak 4181 posto. Ulog od milijun dolara u dionicu Netflixa 1. siječnja 2010., danas bi vrijedio oko 43 milijuna dolara, analizirali su na CNBC-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu