Nakon ožujskog reza, paralize, neizvjesnosti i bojazni što nose idući mjeseci, u Dalmontovom brodogradilištu ovih dana imaju slatku brigu gdje vezati sve brodove koji su im stigli na remont, piše Novi list.
Danas bi s dokovanja u »Viktoru Lencu« trebao stići i novonabavljeni trajekt »Faros«, a u idućim danima iz lošinjskog doka i trajekt »Cres«. Na redovnom remontu su i dvije ribarice »Beli i »Nebeski«, a tu je i »Galeb« na čijoj se obnovi i pretvaranju u zamišljeni brod-muzej također radi.
Da stvari ipak nisu toliko crne kao što je to izgledalo kad je pandemija koronavirusom bila u punom galopu, potvrdio je i vlasnik Dalmonta Ivan Ivić.
Ako ništa drugo, faktor neizvjesnosti sada je ipak manji, konture postkoronovskog poslovanja, kakvog-takvog, ipak se blago naziru.
Ivić napominje kako još uvijek ne rade punim kapacitetom, negdje su na 75 posto, a i prilično je izgledno da će prihodi, kad se budu zbrajali na kraju ovog drugog kvartala, biti manji za oko 30 posto.
Odrađuju se samo redovni i nužni remonti, ništa povrh toga, ali je dobro da posla trenutačno ima, a najave su da će se u kraljevičkom škveru nešto »vrtjeti« i u svibnju i lipnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu