U pripremi za nadolazeći Advent i razdoblje Božića, u Hrvatskom Telekomu kao jedan od velikih problema vremena fokusirali su – podijeljenost. “Ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje”, ističu dodajući kako je “u današnjem polariziranom društvu daleko više stvari koje nas povezuju, neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima”. A kako bi potaknuli na promišljanje, u HT-u su uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuli i serijal podcasta te promovirali osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike te su rušeći prepreke mijenjali živote na bolje.
”Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti gestu ili uputiti poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga… Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih”, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma čiji je vlasnik, Deutsche Telekom za 10 europskih tržišta predstavio kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu