U blagdanskoj kampanji spojili vlak, luksuz i dobru kavu

Autor: Poslovni.hr , 14. studeni 2024. u 21:59

Nove okuse promoviraju s tvrtkom specijaliziranom za ekskluzivna putovanja.

Od Pariza, grada svjetlosti, preko Edinburgha i New Yorka pa sve do Latinske Amerike, Nestleov brand Nespresso ove je godine u blagdanskom marketingu odlučio odigrati na kartu – luxuryja. Inspirirana kultnim vlakom Belmond, blagdanska kampanja u fokus je stavila umjetnost putovanja te vrhunske limited edition okuse kave i slastica u izboru slavnog chefa Jeana Imberta, vlasnika Michelinove zvjezdice te autora menija u vlaku Belmond Simplon Orient-Express.

“Čarolija putovanja” naziv je kampanje za ekskluzivne okuse Nespresso kave, konkretno tri nova za Original i Vertuo sustave.

“Prvo putujemo u samo srce Pariza, gdje nas dočekuje originalna ideja Jeana Imberta – Almond Croissant Flavour. Aromatizirani napitak preporučuje se piti kao Cappuccino kako biste otkrili raskošne note badema i maslaca koje podsjećaju na djetinjstvo”, opisuju kreatori zanimljive kampanje koji Espressom i Doublem Espressom pobuđuju sjećanja na dugačka putovanja vlakom kroz Latinsku Ameriku.

Šarm Edinburgha

“Aromatična mješavina koja uključuje arabiku iz Perua i Kostarike, obogaćena Robustom, ova kava ističe se notama tostiranih žitarica i drvenastim notama”, ističe se u opisu novih okusa.

Kao hommage svojim avanturama, Jean Imbert stvorio je Peanut and Roasted Sesame Flavour kavu, koja kombinira note prženog sezama, kokica i orašastih plodova. Poanta je ugrijati i uvesti u blagdansko raspoloženje gdje god se nalazili.

“Kroz posvećen rad i blisku suradnju s cijelim Nespresso timom pažljivo smo usavršavali ova remek-djela, a svaka ekskluzivna kava stvorena je iz uzbudljivog izazova. Jako sam ponosan na rezultat jer ove kave pobuđuju dragocjene uspomene s mojih putovanja, prenoseći esenciju dalekih zemalja i omiljenih europskih metropola kroz nezaboravne okuse”, istaknuo je Jean Imbert, zvijezda Nespressove kampanje.

Osim dalekim destinacijama, slavni francuski chef odao je počast i svom domu, točnije svojoj baki i njezinoj kuhinji. Na temelju njezinih jela, razvio je limited edition vrhunske čokolade. Napravljene od pažljivo izabranih kakao zrna s certifikatom Rainforest Alliance iz Konga, sadrže 70% tamne čokolade s karameliziranim lješnjacima.

Osim toga, tu su i slastice, savršen spoj s Nespresso kavama, a koje su također inspirirane putovanjima i ostat će u redovnoj Nespresso ponudi.

Lemon Flavoured Shortberead poslastica je s osvježavajućim okusom limunove kore, koji prenosi duh povijesnog šarma Edinburgha, škotske metropole koju su svojedobno nazivali i Parizom sjevera.

Potpuna suprotnost je pravi njujorški Chocolate Chips Cookie, koji predstavlja kombinaciju bogatih čokoladnih nota i nagovještaja vanilije, koji “putnike” jednim zalogajem, ističu iz Nespressovog tima, prenose na užurbani Manhattan.

Nova linija u srpnju

Uz već tradicionalni Adventski kalendar te dodatke poput termosice Travel Mug i Nespresso šalica, nota luksuza u Nespressovoj kampanji dodatno je pojačana posebnim izdanjem Vertuo Pop+ aparata za kavu, koji dolazi u s luksuznom mat crnom završnicom te zlatnim i crnim kromiranim naglascima, što dodatno podiže ekskluzivnost poklona.

Inače, tvrtka Belmond, partner u Nespressovoj kampanji, specijalizirana za luksuzna putovanja vlakom, ovog je tjedna predstavila Britannic Explorer, novi luksuzni noćni vlak koji je već na glasu kao jedno od najuzbudljivijih novih iskustava putovanja kroz Veliku Britaniju i Wales.

Ta linija bit će među najvažnijim novitetima u industriji putovanja u sljedećoj godini, a s polascima kreće u srpnju i putnicima, navodi se, “donosi sasvim drugačiji način obilaska poznatih krajolika, pružajući vrhunsku udobnost i stil na šinama” – prije svega odmor i opušteno razgledavanje prirodnih ljepota iz privatne kabine, s vrhunskom uslugom i elegantnim ambijentom.

Komentirajte prvi

New Report

Close