Tetra Pak najavio drugo izdanje edukativne inicijative za poticanje pravilnog odlaganja i recikliranja ambalaže

Autor: Poslovni.hr , 16. studeni 2022. u 13:18
Foto: Tetra Pak

Tijekom edukativne kampanje kupci će u odabranim Super Konzum trgovinama kupnjom tri odabrana mliječna proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ imati mogućnost dobiti deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže.

Nakon uspješno provedenog pilot-projekta Tetra Pak® je najavio drugo izdanje edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” s ciljem podizanja svijesti potrošača o važnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranja o principima kružnog gospodarstva. Tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart ponovno su se aktivno uključile u inicijativu u sklopu čijeg je prvog izdanja  potrošačima podijeljeno gotovo 1000 paketa Lucart EcoNatural recikliranih papirnatih maramica izrađenih od kartonskog dijela Tetra Pak® ambalaže.

Inicijativa, koja će se provoditi od 19. studenoga do 4. prosinca u odabranim Super Konzum trgovinama u Zagrebu, osmišljena je u svrhu promicanja odvojenog prikupljanja i recikliranja te kako bi se ukazalo na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstvu. Naime, iskorištenoj ambalaži može se dati drugi život ako potrošači pravilno rukuju ambalažom nakon što se proizvod konzumira.

Kampanja nastoji educirati potrošače o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu pripremili za daljnje recikliranje: podignuti rubove, spljoštiti ambalažu, te ju na kraju odložiti u žuti spremnik, zajedno s pričvršćenim čepom. Na taj način se uštedi čak 20 posto prostora u kontejnerima, što pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta. Korištena Tetra Pak ambalaža se na području Grada Zagreba odlaže u žute spremnike i u žute vrećice. Ona se potom šalje u tvornice papira, gdje se reciklira i dobiva novi život te postaje koristan i kvalitetan higijenski papirnati proizvod, kao što su maramice, ručnici ili toaletni papir.

Tijekom edukativne kampanje kupci će u odabranim Super Konzum trgovinama kupnjom tri odabrana mliječna proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ imati mogućnost dobiti deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže. Potrošači će tako u praksi imati priliku vidjeti „drugi život ambalaže“ kada dobiju u ruke reciklirani proizvod napravljen od iskorištene ambalaže.

„Izuzetno nam je bitno nastaviti graditi na temeljima edukativne inicijative koje smo proveli s parterima početkom ove godine te naglasiti važnost pravilnog odlaganja i recikliranja višeslojne kartonske ambalaže. Stoga smo se i odlučili pred sam kraj godine ponovno provesti ovu edukativnu kampanju za koju se nadamo da će postati tradicionalna te donijeti promjenu u načinu odlaganja otpada. Također, drago nam je da je Hrvatska napravila prve korake prema uvrštavanju višeslojne kartonske ambalaže u sustav povratne naknade te da će time postati predvodnicom među zemljama Europske unije, za što vjerujemo da će dodatno potaknuti potrošače na pravilno odvajanje, odlaganje i recikliranje.“ – komentirao je Željko Samodol, voditelj tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close