Uz podršku matične kompanije United Grupe, Telemach Hrvatska započeo je snažan investicijski ciklus u vrijednosti od 230 milijuna eura koji je usmjeren u modernizaciju njihove mobilne mreže i izgradnju vlastite najsuvremenije optičke mreže, najavivši i pokretanje komercijalnog 5G.
5G u Zagrebu i Osijeku, širenje dalje
Kako su na naveli na današnjoj konferenciji za medije, u narednih pet godina uložit će 130 milijuna eura u modernizaciju mobilne mreže što se odnosi i na uvođenje 5G, na što se će najviše fokusirati u prve dvije godine. Nenad Šlibar, CTO u Telemach Hrvatska, rekao je kako je Telemachova strategija pokrenuti komercijalni 5G korištenjem radiofrekvencijskog spektra u pojasu 3,5 GHz, za koji Hakom planira procese dodjele tijekom ove godine. Uložit će i 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke mreže s ultrabrzim širokopojasnim internetom po brzinama do 10 gigabita. Samo u ovoj godini planiraju pustiti u rad oko 4000 km optičke mreže kako bi povezali sve regije i veće gradove u Hrvatsko, a s aktivnostima su već krenuli sredinom veljače u Zagrebu, u Sigetu i Zapruđu, a nastavit će u Osijeku za početak. “Naš je cilj istinsko 5G iskustvo koje donosi do deset puta veće brzine, znatno niže latencije i veću pouzdanost i stabilnost internetske veze na mobilnoj mreži. Istodobno smo započeli s ulaganjima u optičku pristupnu mrežu nove generacije i korisnicima želimo ponuditi najbržu optičku mrežu u zemlji i jednu od najbržih u regiji”, rekao je Šlibar.
Ranije se pričalo i potencijalnoj akviziciji Optima telekoma, a Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemach Hrvatska, na upit novinara o ovoj spekulaciji rekao je kako je United Grupa otvorena za razne opcije, no bio je bez dodatnih komentara na akviziciju.
Novi paketi
Podsjetimo, Telemach Hrvatska je u svibnju 2019. postao dio United Grupe, vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatera u JI Europi, nakon čega je uslijedila reorganizacija poslovanja čije su rezultate danas predstavili čelni ljudi Telemach Hrvatska. Unutar rebrandinga u samo 60 dana preuredili su 36 prodajnih centara u kojima je od danas dostupna nova ponuda pretplatničkih paketa za privatne korisnike – Start, Top i Unlimited, dok je poslovnim korisnicima na raspolaganju i dodatni paket Unlimited Pro. Predstavili su i partnerstvo s TIDAL-om, globalnim glazbenim servisom s više od 70 milijuna pjesama svih glazbenih žanrova i više od 250.000 glazbenih videa, bez reklama.
“Novi Telemachovi paketi za pretplatnike pružaju obilje minuta, poruka i gigabajta te izvrstan izbor mobitela po najpovoljnijim cijenama, veće popuste odnosno niže cijene za više ugovorenih usluga te usluge bez skrivenih troškova i nepoželjnih iznenađenja na računu”, rekao je Pavlinić.
Rastao je i broj zaposlenika u Telemach Hrvatska, kojih je danas 563, od čega je na početku ove godine čak 160 novih kolega. S ovim trendovima nastavit će, kažu, i u nadolazećim mjesecima. Zadovoljni su i brojem korisnika, kojih je ukupno oko 950.000, na što izazovi u pandemiji nisu znatno utjecali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu