Poput hrvatskoga gospodarstva, Tele2 je u trećem tromjesečju obrao vrhnje zahvaljujući turizmu. Najmlađi mobilni igrač povoljnim je tarifama za turiste, jačanjem svojih ponuda dodatnim gigabajtima podataka i ulaganjem u modernizaciju mreže udvostručio priljev korisnika. Umjesto lanjskih 33 tisuće ove godine tijekom ljeta privukao je 67 tisuća korisnika, pa ih sad ima ukupno 886 tisuća. Uspjeh je toliko velik da ga je u svom kvartalnom izvješću dioničarima pohvalila i švedska matica, koja navodi da su sličan rezultat postigle još samo operacije u Švedskoj i Kazahstanu. Tele2 u Hrvatskoj, naime, ima cilj dosegnuti milijun korisnika.
Ovim tempom za to bi mu trebala još dva kvartala, jesenski i zimski. No, kako je godinu ranije upravo tijekom njih prvi put od osnutka zabilježio pad broja korisnika, tek treba vidjeti hoće li se rast broja korisnika pretvoriti u trend.
Svi ostali pokazatelji pak upućuju na to da Tele2 muče slični problemi kao i hrvatsko gospodarstvo, odnosno da se pomaci ne odražavaju na ključne financijske pokazatelje.
Unatoč rastu broja korisnika, Tele2 je u trećem tromjesečju zabilježio pad prihoda s 390 na 377 milijuna švedskih kruna. U kunama je to 304,4 milijuna kuna u posljednjem tromjesečju. U prvih devet mjeseci situacija je slična kao i lani. Pad je s 1,013 na 1,018 milijardi švedskih kruna, odnosno na 821,9 milijuna kuna. Tele2 ove godine polako, ali kontinuirano, raste u prodaji usluga krajnjim korisnicima.Operativna dobit u trećem tromjesečju pala je 25 posto, na 43,6 mil. kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu