Sve više kompanija nagrađuje zaposlene koji se cijepe: 50 eura, 80 dolara, slobodni dani, vaučeri…

Autor: Poslovni.hr , 11. svibanj 2021. u 10:28
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Aviokompanije poput American Airlines daju svojim zaposlenima slobodan dan i 50 bodova za prebacivanje u zrakoplovne milje. 

Sve više američkih kompanija nagrađuje zaposlene koji se cijepe gotovinom, pivom, kolačima ili čak jointima. I kompanije u Njemačkoj krenule su u tom smejru, ali opreznije. Stručnjaci kažu da cijepljenje po osobi ima ekonomsku vrijednost od – 1500 eura.

Lanac supermarketa Edeka Nord prva je kompanija u Njemačkoj koja je zaposlenima ponudila vaučer od 50 eura.

I dok u Njemačkoj sve to je još u začecima nagrade za cijepljenje su široko rasprostranjene u Sjedinjenim Državama. Neke kompanije premije za cijepljenje koriste u marketinške svrhe, lanac za prodaju krafni Krispy Kreme onima koji podnesu dokaz o cijepljenju poklanja jednu glaziranu krafnu – dnevno, piše DW.

Aviokompanije poput American Airlines daju svojim zaposlenima slobodan dan i 50 bodova za prebacivanje u zrakoplovne milje. Amazon daje potpuno cijepljenim zaposlenima koji su u bliskom kontaktu s kupcima 80 dolara, McDonalds cijepljenima plaća dodatna četiri sata. U državi New York oni koji su prvi put cijepljeni mogu dobiti besplatan džoint.

No, njemačke kompanije tu su opreznije, naime u istraživanju koje je proveo list Handelsblatt, svih 30 kompanija koje su na njemačkoj burzi dionica odbilo je zaposlenima platiti premiju za cijepljenje. Oni ne žele vršiti pritisak na kolege. A proizvođač motora MTU strahuje da bi financijski poticaji mogli u drugi plan da potisnuti osobnu odgovornost za preventivne zdravstvene mjere.

Komentirajte prvi

New Report

Close