Sve veća potreba za obnovljivim materijalima i ekološkim obilježavanjem proizvoda

Autor: Objava za medije , 17. listopad 2013. u 11:39
Press foto

Tetra Pak, vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, objavila je rezultate petog po redu istraživanja u području ekologije.

Tetra Pak®, vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, objavila je rezultate petog po redu istraživanja u području ekologije, koje se provodi svake dvije godine. Istraživanje je pokazalo kako potrošači u cijelome svijetu sve više traže obnovljive materijale i ekološko obilježavanje proizvoda, a recikliranje je postalo temeljni zahtjev i za potrošače i za predstavnike prehrambene industrije.

Obnovljivi materijali igraju veću ulogu

Predstavnici prehrambene industrije pokazuju znatan porast zanimanja za obnovljive materijale, pokazuje ovogodišnje Tetra Pakovo istraživanje, a što je rezultat razvoja novih tehnologija. Oni su uporabu materijala na biološkoj bazi ocijenili jednim od najvažnijih trendova koji će oblikovati budućnost industrije ambalaže pića.

S druge strane, potrošači i dalje ocjenjuju karton najekološkijom ambalažom zbog toga što je papir obnovljivi materijal, a više od 50 posto potrošača smatra kako će primjena bio-plastike još više poboljšati ekološka svojstva kartonske ambalaže.

Sve veći zahtjevi za ekološkim obilježavanjem proizvoda

Izvješće je također uočilo kako potrošači imaju sve veću potrebu za dodatnim informacijama o utjecaju na okoliš. Kako bi mogli odabrati proizvode uz punu informiranost, 37% potrošača redovito traži ekološke oznake na prehrambenoj ambalaži. Čak 54% potrošača vjeruje ekološkim oznakama, u odnosu na 37% 2011. godine. Svaki peti potrošač u istraživanju prepoznaje logotip Forest Stewardship Councila® (FSC®), a većina ga točno povezuje s održivim šumarstvom.

Recikliranje ostaje imperativ

Razvrstavanje i odvajanje ambalaže za recikliranje i dalje je najvažnija aktivnost potrošača vezana uz zaštitu okoliša, što se nije mijenjalo od 2005. Mogućnost recikliranja ambalaže predstavnicima prehrambene industrije u međuvremenu je postala imperativ kod razvoja proizvoda ili usluga.

„Rezultati ovogodišnjeg istraživanja potvrđuju važnost stavljanja okoliša u središte naših strateških planova,“ rekao je Dennis Jönsson, izvršni direktor Tetra Paka. „Čvrsto smo se obvezali smanjiti svoj utjecaj na okoliš u svim karikama lanca vrijednosti, razvijati održive proizvode i povećati omjere recikliranja. Uspješno napredujemo prema ciljevima koji smo si postavili u ovim važnim područjima.”

Opći podatci o istraživanju

Istraživanje se od 2005. godine provodi svake dvije godine. U istraživanju u području ekologije za 2013. godinu sudjelovalo je više od 7.000 potrošača i preko 200 predstavnika prehrambene industrije iz ukupno 13 zemalja, uključujući SAD, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku, Njemačku, Belgiju, Nizozemsku, Južnoafričku Republiku, Tursku, Indiju, Rusiju, Kinu i Japan. Ovo istraživanje Tetra Paku pruža sveobuhvatan prikaz stavova vezanih uz zaštitu okoliša i ambalažu, pomaže u uspostavljanju čvrste osnove za komunikaciju o zaštiti okoliša i, u konačnici, vodi našu strategiju za budućnost i razvoj proizvoda. Ovogodišnje istraživanje provedeno je u suradnji s kompanijom Firefly Millward Brown.

Komentirajte prvi

New Report

Close