Superhrana na policama dm-a

Autor: Marta Duić , 01. prosinac 2020. u 12:22
Foto: Press / Pixsell

Ovo sporije poslovno razdoblje uzrokovano krizom iskoristili su kao priliku da se posvete razvoju, istraživanju i stvaranju novih koncepata.

Funkcionalna hrana dobiva sve više na značaju, posebice u post-covid svijetu zbog njene važnosti za zdrav imunitet. To je prepoznao i Cidrani startup koji je u jeku korone započeo svoj poduzetnički pothvat. U manje od šest mjeseci osvojili su hrvatsko tržište, kreirali asortiman od 11 proizvoda i podigli dvije robne marke Cidrani i Niksen, a zadnji uspjeh ovog tima, koji vode Nika Pintar i Bruno Balen, partnerstvo je s dm-om i ulazak dijela njihovog asortimana u dm-ovih 160 prodavaonica diljem Hrvatske.
Pet proizvoda na policama dm-a

˝U dm-u su nas od prvog trenutka dočekali s podrškom, vodstvom i mentorstvom kako bismo čim uspješnije ispunili uvjete za ulazak u njihov kompleksni sustav. Iako je za nas velik uspjeh sklopiti partnerstvo s toliko priznatim partnerom kao što je dm, za nas posao tek kreće. U njihovim prodavaonicama mogu se pronaći premium nepasterizirani jabučni octevi Cidrani Original i Honey, gourmet spoj termostabilnih ulja Cidrani Coco-Ghee, low-carb krem-slastica od lješnjaka Niksen Nut-Hazel i prva u Europi Niksen Cold Brew instant kava topiva u hladnoj vodi u sekundi. Planiramo dalje proširiti te linije, a kao i dosad naglasak stavljamo na pravu hranu, sastojke i okuse. Želimo promijeniti paradigmu o tome da zdravo nije fino˝, objašnjava Balen i napominje kako do kraja godine na tržište planiraju pozicionirati još 16 proizvoda.

Kako kaže, ovo sporije poslovno razdoblje uzrokovano krizom iskoristili kao priliku da se posvete razvoju, istraživanju i stvaranju novih koncepata.
˝Vjerujem da je upravo podrška zajednice ključ za početak poduzetničkog puta. Od naših početaka pristupili smo startup akceleratorima kako bismo se povezali sa stručnjacima u našim područjima. Sada smo članovi amsterdamskog Kitchen Republic Communityja pomoću kojeg imamo priliku predstaviti se nizozemskom tržištu, ali i regionalnog akceleratorskog programa Impact Huba Future Food Cluster za povezivanje inovativnih food startupova s tržištem SAD-a. Jedan od ključnih prioriteta za nas je daljnji razvoj zajednice putem društvenih mreža i web stranice koju želimo transformirati u prvu online platformu za wellbeing budućnosti˝, poručuje za kraj Pintar.

Komentirajte prvi

New Report

Close