Raznolika ponuda i dobra kvaliteta usluge jako pomažu rastu uspjeha tvrtke

Autor: PD VL native tim , 21. prosinac 2023. u 11:28
Dominik Dragičević i Filip Gobin iz tvrtke Coreline. Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Suvlasnici CoreLinea, Dominik Dragičević i Filip Gobin, govore o strategijama koje su doprinijele uspjehu tvrtke koja je od 2017. do danas narasla s dvoje na 30 zaposlenika, a ured im je i u New Yorku.

CoreLine je IT tvrtka specijalizirana za softver development, mobile apps, web apps, Internet of things, sustave za poboljšavanje poslovnih procesa… Osnovani su 2017. u Zagrebu, a s dvojicom osnivača, naših sugovornika – Dominikom Dragičevićem i Filipom Gobinom brzo su narasli na 30-ak zaposlenih s uredom u New Yorku (SAD).

Možete li nam za početak ukratko predstaviti CoreLine? Čime se bavite i tko vam je glavni klijent?

CoreLine čine iskusni i entuzijastični programeri, dizajneri, analitičari i projekt menadžeri. Okrenuti smo klijentu i njegovim potrebama što je brzo prepoznato na tržištu više od 10 zemalja u svijetu na dva kontinenta.

Imamo raspon klijenata i iskustvo u razvoju rješenja od financijskih usluga, osiguranja, zdravstva, telekoma do prehrambene industrije i distribucije.

Online prodaja osiguranja je svakako jedan od većih poslova, a ponosni smo i na razvoj ticketing usluga,  webshopova, pay per view platforme, prometnih Iot rješenja …

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Koliko je bio zahtjevan prijelaz na automatizaciju? I što ste tim procesom osigurali vašem važnom klijentu,  Insync osiguranju?

Kada malo razmislimo, proces same automatizacije područja kao što je osiguranje trebao bi logički biti prilično jednostavno ostvariv. Tu postoji puno pravila i provjera, ali sve se svodi na jako detaljno razrađen proces, ništa se ne prepušta slučaju. To što nešto ima dobre temelje za automatizaciju, ne znači nužno da će ista biti lako ostvariva.

Ljudi su navikli na ljudski faktor u pregovorima oko svoga novca i vole tu sigurnost i potvrdu koju im daje druga stručna osoba. Ono što programeri često zaboravljaju je to da tipični korisnik nije toliko navikao na upotrebu tehnologije kao mi.

Korisnicima velike forme s hrpom detaljnih i ozbiljnih pitanja kao i činjenica da moraju platiti nešto online (pogotovo kada govorimo o prilično velikim iznosima) još uvijek često izazivaju stres.

Dobar dio osiguranja koji smo automatizirali za primarne korisnike ima ljude starije populacije kod kojih je situacija nepovjerenja u tehnologije još i češća. Imamo sreće da smo u fazi osmišljavanja i razvoja proizvoda imali podršku od strane klijenta koja nam je omogućila bolje razumijevanje proizvoda i pristupa kod prodaje koju imaju sami agenti.

Naravno, velik razlog tako dobre prihvaćenosti našeg proizvoda je i činjenica da su naši dizajneri uložili puno vremena na istraživanje i optimizaciju kako proces kupnje ni u jednom trenu za korisnika ne bi bio kompleksan ili preplavljujući. A sada, naravno da je nošenje s velikom količinom prometa, kompleksnim logikama i prilagodbi stalnim promjenama nešto što je također zahtjevno, ali na to smo kao programeri već dobro navikli.

Zaslužni ste za nevjerojatan rast poslovanja  Insync Insurancea u posljednje četiri godine. O kakvim se brojkama tu točno radi i koje strategije ili ključne inicijative CoreLine pripisuje tom uspjehu?

Insync je od 2018. rastao osam puta i danas ostvaruje promet blizu 10 milijuna eura. Smatramo da je uvelike doprinijela kvalitetna suradnja i konstantno razmišljanje o razvoju i napretku. Veseli nas što imamo klijenta koji u nas ima povjerenja i što skupa možemo osmišljavati i razvijati proizvod. Uvijek je lijepo raditi s nekim tko prepoznaje našu tehničku stručnost i shvaća da je svima u interesu da proizvod napreduje i razvija se.

Nakon 5 godina i intenzivne suradnje koju smo s Insync osiguranjem ostvarili osjećamo pripadnost tom projektu i veselimo se svom zajedničkom napretku i rastu.

Koje vrste osiguranja Insync osiguranje prodaje, a nisu uobičajene u Republici Hrvatskoj i koliko je ova raznolika ponuda proizvoda pridonijela uspjehu tvrtke?

Ono što je specifično za Englesku je to da je tržište osiguranjima jako razvijeno. U Hrvatskoj ljudi najčešće osiguravaju auto i ponekad kuću, ali nije toliko uobičajeno dodatni novac trošiti na osiguranja drugih stvari. Na početku nam je bilo šaljivo gledati što oni sve osiguravaju, jer se čini da uz svaki predmet ili uslugu oni još dodatno kupuju i osiguranje za isto. Iako je takvih osiguranja puno, možda bi neki dobri primjeri bili osiguranje alata za radnike, osiguranje zubnih radova, kućnih ljubimaca i sl. Naravno da tako raznolika ponuda i dobra kvaliteta usluge jako pomažu rastu uspjeha tvrtke, jer imamo korisnike koji, budući da su zadovoljni uslugom koja im je pružena pri kupovini jednog osiguranja, kod nas kupuju više različitih osiguranja. Također raznolika ponuda povlači za sobom i veću pokrivenost tržišta što također za sobom povlači veću prodaju i bolje napredovanje tvrtke.

Filip Gobin iz tvrtke Coreline. Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Kako pristup sve na jednom mjestu na korisničkom portalu pojednostavljuje korisničko iskustvo za klijente Insync osiguranja?

Koliko god ljudima nekad nedostaje sigurnosti u velikim kupnjama online, veliki osjećaj kontrole dobiju između ostalog i na našem korisničkom portalu. Primarno, zato što imaju uvid u sve svoje podatke, sve dokumente vezane uz neko osiguranje kao i mogućnost bilo kakve izmjene ili obnove osiguranja.

Postoje i opcije koje korisnicima omogućavaju spremanje napretka kupnje prije nego se odluče za finalnu kupnju, pa na portalu dodatno mogu proučiti bilo kakve detalje kako bi bili sigurni da kupuju proizvod točno po svojoj mjeri. Vrijednost i značaj korisničkog portala se pokazala toliko velika da smo u njega uključili i osiguranja koja još nisu došla na red za automatizaciju jer predstavljaju značajnu prednost u odnosu na konkurenciju, a između ostalog i smanjuju pritisak stavljen na agente jer većinu upita korisnici sami mogu provjeriti ili izvršiti preko svoga profila.

Dominik Dragičević iz tvrtke Coreline. Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Koje se funkcionalnosti ugrađuju u portal za agente prodavače i kako to povećava njihovu učinkovitost u prodaji proizvoda osiguranja?

Portal za agente novi je dio sustava koji izrađujemo. Agenti su i prije koristili već gotovo rješenje za sve aktivnosti, ali problem kod gotovih rješenja je to što često nisu prilagođeni točnim potrebama korisnika nego se baziraju na nekim generalnim rješenjima. Nije tako neobično da agenti imaju pristup velikom broju akcija i funkcija koje im uopće ne trebaju i samo ih nepotrebno zbunjuju i kompliciraju im procese koje koriste prilikom direktne komunikacije s klijentima.

Budući da agenti najčešće portal koriste prilikom direktne komunikacije s klijentom, bitno je da im je sve potrebno lako i brzo dostupno i da je potrebno što manje energije uložiti za dolazak do bitnih informacija ili izvršavanje akcija jer ipak većinu fokusa oni moraju imati na razgovor s klijentom.

Imajući sve to na umu i kroz razgovor s agentima osmislili smo i kreirali portal za agente specifično fokusirane na Insync procese poslovanja. Opet tu jako važnu ulogu imaju naši dizajneri koji su prioritizirali glavne akcije kao i ta zajednička suradnja koju imamo zbog koje zajedno možemo predlagati rješenja i usavršavati proizvod. Funkcionalnosti je zbilja puno, ali recimo da su glavne one vezane za kreiranje nove police osiguranja, rađenje izmjena, pregleda detalja o korisnicima i plaćanju, ali i svi materijali za obuku novih agenata i slično.

Komentirajte prvi

New Report

Close