Prihodi Njuškala 64,9 milijuna kuna

Autor: Ana Blašković , 27. ožujak 2019. u 21:59
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Njuškalo je lani lansiralo digitalno fotoprepoznavanje unutar aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima.

Njuškalo, tvrtka iz sastava Styria grupe, prošle godine ostvarilo je 64,9 milijuna kuna prihoda, 16 posto više nego godinu prije. Uz prihode, platforma specijalizirana za digitalno oglašavanje zabilježila je i 18-postotni rast bruto dobiti na 11,2 milijuna kuna.

“U strategiji do 2020. imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Ponosni smo na dosadašnje rezultate i osjetan porast prihoda i profita koji pokazuju kako ništa nije prepušteno slučaju već iza toga stoje kvaliteta rada, inovacije i dobar kolektiv”, rekla je glavna izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak dodajući da je ulaganje u zaposlenike u primarnom fokusu tvrtke više od deset godina.

Njuškalo je lani lansiralo digitalno fotoprepoznavanje unutar aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima. Radi se o inovaciji koje korisnicima omogućuje brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju na osnovu fotografiranja. Rješenje je utemeljeno na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa koje korisnicima krati vrijeme predaje oglasa za 2,7 klikova, uz točnost prepoznavanja od 86,5 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close