A1 Hrvatska u prvom tromjesečju 2019. povećao je prihod za 2,6 posto na 102,1 milijuna eura. Drugi najveći operater u Hrvatskoj zabilježio je i rast operativne dobiti, od 6,3 posto na 31,7 milijuna eura.
U A1 navode da su nastavak velike potražnje za Homebox uslugom i pojačane promotivne aktivnosti, da su bili glavni pokretači rasta u mobilnom segmentu. To se odrazilo i na broj pretplatnika i na porast potrošnje po korisniku.
U fiksnim komunikacijama, A1 Hrvatska nastavlja s organskim rastom. Broj korisnika fiksnih usluga veći je 6 posto, od čega su širokopojasne usluge rasle 3,1 posto, a TV usluge 10,2 posto.
Ulaganja dosegla 24,7 milijuna eura, što je rast od 79,7 posto u odnosu na isto tromjesečje lani.
Jiříji Dvorjančanski, predsjednik Uprave tvrtke A1 Hrvatska zadovoljan je rastom poslovanja u svim ključnim segmentima.
„Naša konvergentna strategija pokazuje odlične rezultate. Kao pouzdan partner za digitalno doba kako za korisnike, tako i za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo i društvo, u narednim mjesecima planiramo daljnja ulaganja u mrežnu infrastrukturu i u kvalitetu usluga“, zaključuje Dvorjančanski.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu