Prihod A1 Hrvatska 102,1 milijun eura

Autor: Bernard Ivezić , 30. travanj 2019. u 11:49
Foto: Luka Stanzl / Pixsell

Ulaganja dosegla 24,7 milijuna eura, što je rast od 79,7 posto u odnosu na isto tromjesečje lani.

A1 Hrvatska u prvom tromjesečju 2019. povećao je prihod za 2,6 posto na 102,1 milijuna eura. Drugi najveći operater u Hrvatskoj zabilježio je i rast operativne dobiti, od 6,3 posto na 31,7 milijuna eura.

U A1 navode da su nastavak velike potražnje za Homebox uslugom i pojačane promotivne aktivnosti, da su bili glavni pokretači rasta u mobilnom segmentu. To se odrazilo i na broj pretplatnika i na porast potrošnje po korisniku.

U fiksnim komunikacijama, A1 Hrvatska nastavlja s organskim rastom. Broj korisnika fiksnih usluga veći je 6 posto, od čega su širokopojasne usluge rasle 3,1 posto, a TV usluge 10,2 posto.

Ulaganja dosegla 24,7 milijuna eura, što je rast od 79,7 posto u odnosu na isto tromjesečje lani.

Jiříji Dvorjančanski, predsjednik Uprave tvrtke A1 Hrvatska zadovoljan je rastom poslovanja u svim ključnim segmentima.

„Naša konvergentna strategija pokazuje odlične rezultate. Kao pouzdan partner za digitalno doba kako za korisnike, tako i za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo i društvo, u narednim mjesecima planiramo daljnja ulaganja u mrežnu infrastrukturu  i u kvalitetu usluga“, zaključuje Dvorjančanski.

Komentirajte prvi

New Report

Close