Prije nekoliko mjeseci šef koncerna Herbert Diess najavio da bi uspješna Škoda mogla postati jeftiniji brend, nešto poput rumunjske Dacije.
Njegove riječi izazvale su veliku pozornost, a kasnije i otpor Škodinih trgovaca, koji ne žele derogiranje brenda. Prodaja ide odlično, a takav potez smanjio bi marže na minimum. Naravno, vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode, piše HAK revija.
No, novi šef Škode Thomas Schäfer sad je otklonio tu mogućnost u razgovoru za češke Hospodárske noviny.
– Nećemo biti nova Dacia – rekao je.
Električni SUV Enyaq, nova Octavia, Superb… sve su to i praktične najave da ćete teško pronaći Škodu ispod 100.000 kuna – kako god gledali na to.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu