Preklopni će telefoni u idućih pet godina u premium segmentu doseći 40% tržišta

Autor: PD VL native tim , 30. studeni 2023. u 06:24
Peter Zhu Di novi je generalni direktor tehnološke tvrtke HONOR za područje Hrvatske, Slovenije, Srbije i Austrije

Čak 20 milijuna dolara tvrtka HONOR uložila je u sofisticiranu opremu za testiranje kvalitete, stoga ne čudi da je njihov HONOR 90 proglašen najboljim smartphon uređajem za 2023. i 2024. S novom nagradom, došao je i novi generalni direktor za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju i Austriju – Peter Zhu Di

Peter Zhu Di novi je generalni direktor tehnološke tvrtke HONOR za područje Hrvatske, Slovenije, Srbije i Austrije. Nakon više od deset godina iznimno uspješnog rada unutar tvrtke HONOR, jedne od vodećih po tehnološkim inovacijama, Peter je uspješno pozicionirao ovaj brend na ruskom tržištu, a na sadašnju poziciju dolazi s mjesta generalnog tehničkog direktora za Europu. U HONOR-u, kaže čelni čovjek za ovaj dio Europe, veliku pozornost posvećuju istraživanju i razvoju, kao i pomicanju granica u razvoju novih tehnologija. Tako svake godine ulažu 10 posto od ostvarenog prometa u daljnja istraživanja, pa ne čudi što je HONOR trenutačni najbrže rastući brend u svijetu. Peter Zhu Di otkrio nam planove za 2024., pojasnio zašto će Hrvatska i zemlje regije biti ključna tržišta za HONOR, ali i najavio nove trendove u segmentu mobilnih uređaja.

Nakon 10 godina rada na različitim pozicijama unutar tvrtke HONOR, s kakvim ambicijama dolazite na rukovodeće mjesto za ovaj dio Europe?

Velika mi je čast i zadovoljstvo što imam priliku karijeru nastaviti na poziciji generalnog direktora Hrvatske, Slovenije, Srbije i Austrije. Svakako nastavljamo s velikim planovima za rast i napredak brenda koje ćemo realizirati već u nadolazećoj godini.

Uspješno ste u kratkom vremenu pozicionirali HONOR i njegove pametne uređaje na ogromnom ruskom tržištu, a najbrži ste rastući brend mobilnih uređaja i diljem Europe. Kako biste komentirali taj munjeviti uzlet?

HONOR, kao globalni tehnološki brend, u središte razvoja svojih proizvoda stavlja čovjeka te je predan stvaranju vrhunske, namjenske tehnologije koja nudi rješenja za probleme stvarnog svijeta, s ciljem unaprjeđenja svakodnevnog života. Također, uvijek smo fokusirani na poboljšanja u usporedbi s prethodnom generacijom pametnih telefona, uvijek se pitamo kako možemo plasirati još bolje proizvode, kako bolje poslovati s našim partnerima i kako bolje odgovoriti na zahtjeve naših korisnika. To je naša filozofija i uvjeren sam kako to i naši korisnici prepoznaju.

Zašto Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Austriju smatrate, kako ste rekli, ključnim tržištem?

Riječ je velikom tržištu s velikim potencijalom za pozicioniranje brenda HONOR. Cilj nam je ojačati prisutnost tvrtke, fokusirajući se, prije svega, na ljude, te ostvariti nove prilike za rast i razvoj i na ovom tržištu. Ovu godinu interno zovemo „inicijalnom godinom“ za europsko tržište te očekujemo daljnji napredak u odnosu na prošlu godinu.

Peter Zhu Di novi je generalni direktor tehnološke tvrtke HONOR za područje Hrvatske, Slovenije, Srbije i Austrije

Fokus tvrtke od samog je početka na istraživanju, razvoju i inovacijama. Kakvi su vam prvi planovi i u kojim područjima sve vidite mogućnosti za rast brenda?

Do sada smo uložili više od 20 milijuna dolara u sofisticiranu opremu za testiranje kvalitete u svom globalnom centru za usklađenost i testiranje (GCTC) te provodimo i interne testove za provjeru više od 200 certifikacijskih standarda, uključujući certifikat Conformité Européenne (CE). Od početka razvoja proizvoda do masovne proizvodnje, naši proizvodi zadovoljavaju najstrože svjetske standarde kako bi krajnjim korisnicima pružili najbolju kvalitetu. Iz tog razloga, provodimo više od 260 testova na tisućama različitih komponenti pametnih telefona, osiguravajući da naši uređaji uistinu traju i budu pouzdani za korisnike diljem svijeta.

Priliku za rast svakako vidimo u razvoju inovacija, kao i u daljnjem razvoju nove generacije preklopnih mobilnih uređaja, s vodećom tehnologijom. Vjerujemo da će u sljedećih pet godina preklopni telefoni, u premium segmentu, dostići udio na tržištu od gotovo 40 posto. Riječ je o rastućem trendu potražnje za ovakvim uređajima u svijetu. Jedan od posljednjih takvih uređaja je naš HONOR Magic V2, najlakši i najtanji pametni preklopni telefon sa supersnažnom baterijom, koji je već osvojio niz nagrada.

Vaš uređaj HONOR 90 nedavno osvojio i prestižnu nagradu Best Buy Smartphone 2023.-2024. koju dodjeljuje Expert Imaging and Sound Association (EISA).Što biste izdvojili kao vaše ključne prednosti u odnosu na konkurenciju, a što će vam biti najveći izazovi u narednom razdoblju?

Ovoga smo ljeta uspješno lansirali novu seriju uređaja, model HONOR 90, koji bi trebao biti prvi model s kojim smo dostigli milijun isporuka u ovoj godini. Riječ je o uređaju koji nadmašuje ono što se očekuje od pametnog telefona u srednjem cjenovnom razredu. Neke od njegovih karakteristika uobičajene su kod više klase mobilnih uređaja, poput trostruke kamere s glavnim senzorom od 200 megapiksela za fotografije visoke kvalitete, baterija od 5,000 mAh s brzim punjenjem od 66 W, AMOLED ekran od 6,7 inča i 120 Hza, koji nudi svijetlu i oštru sliku. Riječ je o vrhunskim performansama za pristupačni pametni telefon modernog izgleda, zbog čega je i dobio ovu najcjenjeniju svjetsku nagradu za izvrsnost za tehnološke proizvode, koju dodjeljuje Expert Imaging and Sound Association.

Možete li nam otkriti nekakve brojke; koliko je HONOR pametnih uređaja prodano u svijetu i jeste li zadovoljni kako su Hrvati prihvatili ovaj brend?

Od 2020. godine, kada je tvrtka postala neovisna, HONOR kontinuirano radi na unapređivanju svojih uređaja, što rezultira sve većim brojem korisnika diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj. Zadovoljni smo i ponosni na dosadašnje rezultate. Primjerice, u prvom smo kvartalu u Europi zabilježili rast od 400 posto i jedan smo od rijetkih brendova koji neprestano rastu.

New Report

Close