Razlog za taj korak je zaštita okoliša. Rewe trenutno distribuira oko 25 milijuna brošura svaki tjedan, piše Fenix magazin.
Ukidanjem se želi uštedjeti više od 73.000 tona papira, 380 milijuna kilovatsati energije, 70.000 tona CO2 i 1,1 milijun tona vode svake godine. Rewe sebe vidi kao pionira u industriji.
Ubuduće je cilj kupce informirati o posebnim ponudama prvenstveno putem vlastite aplikacije i web stranice. U poslovnicama će također biti kuponi i informacije. U sklopu prelaska održat će se i reklamna kampanja pod motom #nezamislivo.
Za Rewe je ovaj korak svakako povezan s određenim rizikom. Prema institutu za istraživanje tržišta u Kölnu IFH, oko 50 posto potrošača u maloprodaji hrane redovito dobiva informacije o posebnim ponudama iz tiskanih brošura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu