Douglas, vodeća europska premium beauty platforma, novu je poslovnu godinu 2020/21 započela rekordnim rastom e-trgovine. Tijekom božićnog razdoblja u kojemu je Douglas tradicionalno ostvarivao najveću prodaju, online prodaja je na razini Grupacije porasla za više od 74%, odnosno na 433 milijuna eura u prvom tromjesečju koje obuhvaća period od listopada do prosinca 2020. godine.
Unatoč zatvaranjima diljem Europe koja su ograničila poslovanje fizičkih trgovina, a naročito na glavnim tržištima Njemačke i Francuskoj, Douglas je u prvom kvartalu zabilježio prodaju od 1,2 milijarde eura. U usporedbi s rekordnim tromjesečjem iz prethodne godine, ostvaren je umjereni pad od 7,1% koji je pokazatelj kako je fokus na e-trgovini urodio plodom.
Navedeno je potvrdila i Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije: “Iskoristili smo iskustvo koje smo stekli nakon prvog lockdowna te smo s našom strategijom #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst nastavili značajno širiti internetsko poslovanje tijekom drugog vala zatvaranja. Na taj način smo, zahvaljujući snažnoj online prisutnosti, uspjeli uglavnom nadoknaditi negativan učinak koji je zatvaranje imalo na prodaju u božićnom periodu.“
Gledajući cijelu 2020. godinu, Douglas je prvi put zaradio više od milijardu eura prodaje putem e-trgovine. Tijekom godine Douglas je zabilježio snažan rast diljem Europe i ostvario 37% od ukupne prodaje Grupacije online putem tijekom božićnog kvartala.
Pozitivan trend u online poslovanju potvrđuje i hrvatsko tržište na kojemu su Douglas parfumerije u božićnom kvartalu (od listopada do prosinca 2020. godine) zabilježile porast online prodaje od 111,14% u odnosu na prethodnu godinu. Tijekom ovog tromjesečja zabilježen je rast online kupaca za 51,41% u odnosu na isti period prošle godine, a kupci su u velikom broju iskorištavali i mogućnost narudžbe putem call centra i info maila.
Najprodavaniji proizvod na webshopu tijekom božićnog perioda bio je The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% s više od 1.150 prodanih komada, a njemu su se pridružili i drugi skincare proizvodi poput Revox Just Niacinamide Daily Moisturiser, Rituals Sakura Set Renewing L, Douglas Hand Cream, Sol De Janeiro SOL Bum Bum Body Cream i drugi. Douglas adventski kalendar s ekskluzivnim brendovima pokazao se kao bestseller među adventskim kalendarima, a najpoželjniji mirisi bili su Valentino Voce Viva (30 ml), Giorgio Armani My Way (30 ml) i YSL Libre (30 ml). Na listi najprodavanijih brendova našli su se i Lancome, Jo Malone, Sisley, Tom Ford, MAC i Too Faced.
Broj online narudžbi u božićnom kvartalu porastao je za čak 84%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu