Potpisivanjem sponzorskog ugovora između kompanije HEINEKEN Hrvatska i kluba Hajduk, Karlovačko pivo postalo je ponosni sponzor ovog slavnog prvoligaškog nogometnog kluba. Potpisivanju ugovora na današnjoj su konferenciji za novinare prisustvovali Branka Slaveska, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska, Petar Bermanec, direktor prodaje HEINEKENA Hrvatska, Marin Brbić, predsjednik HNK Hajduk te Aljoša Bašić, direktor marketinga kluba.
„Ponosni smo što uz jedan od najjačih nogometnih brandova u Hrvatskoj odsad stoji i naš najpoznatiji pivski brand – Karlovačko. I mi, baš kao i Hajdukovci, njegujemo dugu tradiciju te u sve što radimo ulažemo strast i umijeće, pa tako i u stvaranje našeg Karlovačkog piva. Vjerujemo u domaću kvalitetu – bilo da je riječ o vrhunskim hrvatskim sirovinama ili podršci klubu kao što je Hajduk. Karlovačko povezuje optimiste i zaljubljenike u život, a vjerujemo da će tako biti i u budućnosti u koju plovimo zajedno s Hajdukom i njegovim navijačima. S nestrpljenjem iščekujemo nove pobjede koje ćemo bilježiti zajedno“, rekla je Branka Slaveska, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska.
Zadovoljstvo novom suradnjom izrazio je i predsjednik HNK Hajduk, Marin Brbić: „Jako smo zadovoljni što je došlo do ove suradnje. Hajduk je klub koji živi za vrhunske sportske i klupskim vrijednostima i nastoji surađivati s najjačim partnerima i liderima u svom području. Stoga nam je Karlovačko idealan pivski partner.“
Tom prigodom predstavljeno je i posebno izdanje Karlovačkog piva – Karlovačko Hajduk 1911 – koje na boci nosi ime i grb kultnog splitskog kluba, a Aljoša Bašić, direktor marketinga Hajduka, izjavio je: „Osobno sam presretan što smo napokon uspjeli posložiti sve „kockice“ međusobne suradnje, a siguran sam da će naši navijači kada čuju ovu vijest biti presretni, to nam je u svemu najvažnije!“
„Naravno, posebno me raduje što smo u zadnje vrijeme u našu veliku obitelj sponzora i partnera prihvatili vrlo snažne brendove. Jedan od najjačih među njima je zasigurno i Karlovačko, brend velike kompanije HEINEKEN; to Hajduku daje sasvim novu dimenziju i snagu“ – zadovoljno je istaknuo Aljoša Bašić.
„Očekujem da će Karlovačko i Hajduk igrati vrlo lijepe utakmice na tržištu, zajedno zabijati golove i ostvarivati lijepe pobjede“, zaključio je Aljoša Bašić.
Karlovačko Hajduk 1911 biti će dostupno u na području Dalmacije, ali i u svim ostalim dijelovima RH gdje bude tržišnog interesa
„Spojili smo ljubav prema nogometu s ljubavi prema pivu te smo početak suradnje s Hajdukom obilježili predstavljanjem posebnog izdanja našeg Karlovačkog – Karlovačko Hajduk 1911. Uz to, pripremamo i brojne aktivnosti i posebne sadržaje za sve navijače kluba, ali i ljubitelje nogometa općenito. Već večeras zajedno ćemo dočekati Hajdukov 105. rođendan i dokazati da Hajduk i Karlovačko žive vječno“, rekao je Petar Bermanec, direktor prodaje HEINEKENA Hrvatska.
Predstavnicima kompanije, koji su ujedno i članovi kluba Hajduk, uručeni su dresovi s brojevima 18 te 54 koji označavaju godinu osnutka pivovare u Karlovcu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu