Iza Konica Minolte 150 je godina napretka, inovacija i stalnog razvoja, što dokazuje i više od 20.000 patenata koje je ova globalna korporacija registrirala diljem svijeta. Uspjeh kompanije zasigurno leži i u tome što veliki dio svojih prihoda ulaže u stalna istraživanja i razvoj, što je posljedično dovelo i do značajnih transformacija i napretka.
Ovdje ne govorimo isključivo o pozitivnim promjenama unutar Konica Minolte, nego i transformaciji te prosperitetu organizacija koje koriste njihove usluge i proizvode, ali i ulaganju u zaposlenike te društvo u cjelini. Društveno odgovorno poslovanje duboko je usađeno u poslovni identitet kompanije.
“Aktivno podržavamo obrazovanje naših zaposlenika putem programa obuke, radionica i seminara kako bismo unaprijedili njihove vještine i kompetencije. Njihov trud i doprinos tvrtki nagrađujemo kroz različite programe i inicijative, a istovremeno se trudimo omogućiti im fleksibilnost u radu kako bi mogli što bolje uskladiti privatni i poslovni život”, istaknula je Branka Domazet, predsjednica Uprave tvrtke Konica Minolta Hrvatska.
Uz brojne zajedničke aktivnosti koje doprinose dobroj radnoj atmosferi, Konica Minolta pokazuje naročitu brigu o zdravlju zaposlenika pa je, primjerice, svima osiguran besplatan sistematski pregled.
“Sve aktivnosti koje provodimo usmjerene su na stvaranje poticajnog radnog okruženja i povećanje zadovoljstva naših zaposlenika. Zato nam je važno da je komunikacija uvijek dvosmjerna kako bismo kroz njihove ideje i prijedloge stvorili okruženje u kojemu je ugodno raditi, surađivati i stvarati”, pojasnila je Domazet.
Doprinos zelenoj budućnosti
Uz potporu zaposlenika, Konica Minolta postavila je i značajne strateške ciljeve vezane uz prelazak na kružno gospodarstvo i provedbu zelene tranzicije. Neki od ključnih aspekata njihove zelene politike uključuju borbu protiv klimatskih promjena i smanjenje emisija stakleničkih plinova, kružno gospodarstvo i recikliranje te smanjenje onečišćenja.
“Kao ponosna članica RE100 inicijative obvezali smo se da ćemo do 2050. godine koristiti 100% obnovljive izvore energije za sve aspekte našeg poslovanja. Ista godina je krajnji cilj do kada smo se obvezali postati tvrtka s “net zero” emisijom stakleničkih plinova, u usporedbi s razinama iz 2005. godine, u cjelokupnom poslovanju” ističe Branka Domazet. Do 2050. godine tvrtka bi trebala proizvoditi više od 90 posto proizvoda iz recikliranih resursa.
Taj cilj uključuje povećano korištenje recikliranih materijala u njihovim proizvodima i recikliranje samih proizvoda. Osim gore navedenih ekoloških strateških ciljeva, Konica Minolta usmjerena je i na certificiranje, odnosno standardiziranje proizvoda koji korisnicima potvrđuju ekološku prihvatljivost i sigurnost.
“Naši proizvodi nose certifikate kao što su Blue Angel, De-inking, ECO LEAF i drugi, što potvrđuje da je riječ o proizvodima koji su sigurni i u skladu s ekološkim standardima. Kroz inicijative u kojima sudjelujemo te primjenu certifikata, usmjeravamo svoje poslovanje prema održivosti, zaštiti okoliša i smanjenju negativnog utjecaja na Planetu. Osim toga, kontinuirano radimo na poboljšanjima i nadograđujemo svoje napore kako bismo pridonijeli zelenoj budućnosti”, naglašava predsjednica Uprave.
Ekološki certifikat za izvrsnost
A da je itekako prepoznato njihovo ulaganje u zajedničku zelenu budućnost, pokazuje i vrijedno ekološko priznanje, Premium zeleni certifikat, koje je Konica Minolta Hrvatska zavrijedila već drugu godinu.
Premium zeleni certifikat dodjeljuje se isključivo organizacijama koje svojim društveno odgovornim radom poboljšavaju kvalitetu života, pozitivno utječu na okoliš i zajednicu te pokazuju zavidnu razinu digitalne izvrsnosti.
“Digitalna transformacija je neizbježna kako bismo ostali konkurentni, efikasni i prilagodljivi u današnjem brzom poslovnom okruženju. Naša je započela uvođenjem in-house DMS sustava M-Files kojim smo u potpunosti promijenili način na koji upravljamo informacijama i dokumentima, što je rezultiralo bržim i efikasnijim poslovnim procesima”.
Digitalizacija kroz eRačun
Nakon uspješne integracije DMS sustava M-Files u radne procese, koji je danas, uostalom, i jedan od pet ključnih segmenata kojima se bavi Konica Minolta Hrvatska, u poslovanje su uveli i elektronički račun.
“Uvođenjem usluge mojeRačun smanjili smo upotrebu papira i papirnatih dokumenata, što nam je omogućilo da se još više približimo našim ciljevima održivog poslovanja i da brže i efikasnije donosimo odluke”, ističe Domazet.
Proces uvođenja eRačuna u poslovanje nije samo zamjena papirnatih dokumenata elektroničkima, nego i povećanje operativnog učinka kroz veću automatizaciju, dodala je Domazet. Zato je prvi korak digitalizacije kroz eRačun i u ovoj tvrtki bila revizija postojećih internih procesa i njihova prilagodba na novi način slanja i zaprimanja računa, što je i klijentima Konica Minolte donijelo mogućnost za uživanje koristi koja proizlazi iz digitalne razmjene dokumenata.
“Brzo smo prepoznali brojne prednosti digitalizacije putem eRačuna. To uključuje smanjenje troškova ispisa i slanja papirnatih računa, ubrzanje procesa fakturiranja, smanjenje rizika od ljudskih pogrešaka te povećanje transparentnosti i praćenje statusa plaćanja. Također, eRačun je ekološki prihvatljivija opcija, što odražava našu posvećenost održivom poslovanju”.
Počevši s ovom inicijativom, kompanija je postupno prelazila i na digitalizaciju drugih, ključnih poslovnih procesa kako bi poboljšali efikasnost, transparentnost i održivost poslovanja. “Ponosno možemo reći da je danas većina naših poslovnih procesa digitalizirana, čime smo postigli značajan napredak u modernizaciji naše organizacije”, zaključila je Branka Domazet, predsjednica Uprave Konica Minolta Hrvatska.
Sadržaj omogučio eRačun