Facebook, Instagram i WhatsApp uskoro bi mogli uvesti specijalizirane značajke za korisnike koji su ih spremni plaćati, piše Engadget. Meta formira novi dio kompanije pod imenom New Monetization Experiences (nova iskustva za monetizaciju) koji će se usredotočiti na plaćene značajke kompanijinih aplikacija.
Dok Facebook i Instagram već imaju velik broj plaćenih značajki specijaliziranih za kreatore sadržaja (Stars, plaćeni eventovi i razni proizvodi za pretplatu) izgleda da će novi dio kompanije raditi na drugim inicijativama. Još nije poznato koja je vrsta plaćenih značajki u izradi, no potpredsjednik Metinog odjela za monetizaciju John Hegeman rekao je Vergeu da će kompanija pažljivo promatrati ostale društvene mreže. Twitter, Snapchat i Telegram su nedavno ubacili mjesečne pretplate koje platišama daju eskluzivne značajke, prenosi tportal.
Plaćene bi značajke Meti mogli donijeti novac prijeko potreban za financiranje Zuckerbergovog metaverzuma. Kompanija je u međuvremenu zabilježila pad prihoda koje su uzrokovale nove sigurnosne funkcije iOS-a koje vlasnicima iPhonea daju izbor žele li da ih stranice poput Facebooka prate ili ne.
Većina je, pogodili ste, odgovorila ‘ne’.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu