Primjerice, ako goriva stavimo u drugačiji kontekst, primjerice standardna Inina goriva usporedimo s VW Passatom – to su dobra goriva kao što je i VW Passat dobar automobil, premium goriva, koja su skuplja i još bolja zbog aditiva koji se dodaju, u tom su slučaju recimo VW Touareg. U takvoj hipotetskoj situaciji kada bi kupac došao u autosalon, a cijena Touarega je izjednačena s cijenom Passata za što bi se kupac odlučio? Naravno za Touareg. Dakle, u takvom su odnosu sada standardna i premium goriva. Problem je što Touarega u toj situaciji ne bi bilo dovoljno u odnosu na potražnju i upravo to se sada događa na tržištu – premium goriva nema dovoljno i logična je odluka da se prestane s njegovom prodajom ili da se takva goriva izuzmu iz Uredbe.
Kada su u pitanju standardna goriva, u ovom trenutku opskrba tržišta nije ugrožena. Pitanje je koliko će se dugo distributerima isplatiti prodavati gorivo prema ovim cijenama jer ako se trend kretanja cijena na tržištu nafte ovako nastavi, radit će s negativnom maržom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu