Otvoren LEGO Certified Store u Splitu

Autor: Poslovni.hr , 03. ožujak 2016. u 13:38
Foto: DPA/PIXSELL

Nekoliko stotina zaljubljenika u LEGO® jedva je dočekalo otvaranje LEGO® Certified Storea u u novootvorenom trgovačkom centru Mall of Split.

Nakon što je u jesen 2014. otvoren prvi LEGO® Certified Store u Zagrebu i ljubitelji LEGO® kockica iz Splita i okolice dobili su priliku iskusiti LEGO® Certified Store iskustvo.

U novouređenom trgovačkom centru Mall of Split, LEGO® Certified Store prostire se na 140m2 prostora na kojima je kupcima dostupan cjelokupni LEGO® asortiman kreativnih igračaka za djecu i odrasle, uključujući ekskluzivne linije proizvoda ˝Architecture˝i ˝Technic˝ za arhitekte, inženjere i sve one koji se tako osjećaja te komplet ˝Star Wars˝ za ljubitelje legendarnih Zvjezdanih ratova Georgea Lucasa.

Uz brojne LEGO® komplete, od kojih je većina dostupna samo u LEGO® Certified trgovinama, u ponudi je najširi asortiman LEGO® proizvoda na jednom mjestu, a posjetitelji će, kao i u ostalim LEGO® certificiranim trgovinama, s ˝Pick-A-Brick˝zida u trgovini moći odabrati kockice po vlastitoj želji te ih kupovati u rinfuzi! Za one koji žele imati jedinstvenu LEGO® figuricu, moći će je sami složiti putem ˝Build-A-Mini˝ pulta, na kojem će moći birati između nekoliko tisuća mogućih sastavnih dijelova i kombinacija.

Na policama trgovine se nalaze i LEGO® DUPLO® za najmanje graditelje, koji pruža sigurnost i potiče na razvoj djece već od godinu i pol starosti. LEGO® Friends setovi su namijenjeni za manje i veće curice te LEGO® Chima za ljubitelje svijeta fantazije.

Otvaranje LEGO® Certified Storea u Splitu pratio je i prigodan program, pokloni za kupce, a poslije podne biti će izvučen i dobitnik LEGO® nagradne igre „Osvoji kockice“.

LEGO® Certified Store u Splitu otvorila je tvrtka Bravotel d.o.o., član mađarskog Bravogroup Holdinga, koji je prisutan na tržištima Mađarske, Hrvatske, Slovenije i BiH kroz razne djelatnosti, koja je morala zadovoljiti čitav niz zahtjevnih kriterija.

„Hrvatsko je tržište zaslužilo je originalne LEGO® trgovine, a mi smo u Bravotelu prepoznali potencijal i potrebu. Prema nekim dostupnim podacima i istraživanjima prošle je godine u Hrvatskoj na igračke potrošeno oko 360 milijuna kuna, a ove se godine očekuje da bi ta brojka mogla narasti i na oko 400 milijuna kuna. Za sad smo zadovoljni interesom koji je pobudilo otvaranje  LEGO® Certified Storea, a ako se takav interes i nastavi mogli bismo razmisliti i o otvaranju takvih trgovina u drugim gradovima u Hrvatskoj“, pojasnio je prilikom otvaranja Gabor Nagy, regionalni direktor Bravogroup Holdinga, grupacije čiji je član i tvrtka Bravotel d.o.o., koja upravlja  LEGO® trgovinom u Zagrebu i Splitu.

Komentirajte prvi

New Report

Close