JYSKov promet povećao se za 7,6 posto, dosegnuvši 5,6 milijardi eura u financijskoj godini 2023/24. U isto vrijeme, broj novih kupaca povećao se za 11,9 milijuna zahvaljujući izvrsnim ponudama skandinavskog asortimana za spavanje i stanovanje.
Unatoč nestabilnostima koje su se nastavile odvijati na globalnom tržištu tijekom financijske godine 2023/24, JYSK je uložio u smanjenje svojih već konkurentnih cijena u više od polovicu popularnih i kvalitetnih proizvoda te uključio dodatne proizvode u asortiman „Trajno niske cijene“. To je rezultiralo povećanjem od 11 posto u broju prodanih komada proizvoda.
Također, postavljen je novi rekord u broju novih kupaca od 11,9 milijuna koji su kupovali u jednoj od 48 zemalja u više od 3.400 JYSKovih trgovina.
„Želim zahvaliti našim zaposlenicima na marljivom radu i predanosti te velikoj posvećenosti našim kupcima koji su nam uvijek na prvome mjestu. Ova financijska godina počela je izazovno, s nešto nižim prodajnim rezultatima, ali smo uz fokus na konkurentne cijene i kvalitetne proizvode uspjeli ostvariti još jedan rekordan promet za JYSK. Također smo i značajno povećali broj kupaca, kako u trgovinama u svim zemljama u kojima JYSK posluje, tako i online, dok nam tržišni udio kontinuirano raste”, rekao je Rami Jensen, predsjednik i izvršni direktor JYSKa.
Nove trgovine i nova zemlja
Tijekom financijske godine 2024., JYSK je nastavio svoju ekspanziju i najavio planove za otvaranje prvih trgovina u Maroku u proljeće 2025. godine. Također, otvorio je 137 novih trgovina, a uz navedeno, investirao i u 489 aktivnosti vezanih uz trgovine, što je uključivalo relokacije, proširenja postojećih trgovina i prilagodbu na najnoviji koncept trgovine 3.0.
U financijskoj godini 2024., JYSKovo najveće tržište, Njemačka, udvostručilo je broj novih kupaca i ostvarilo povećanje prometa, unatoč zatvaranju 21 trgovine koje se dogodilo u sklopu finalizacije projekta One JYSK, koji spaja JYSK Nordic i Dänisches Bettenlager u jedinstvenu kompaniju JYSK. Zatvorene trgovine su bile ili premale za primjenu novog 3.0 koncepta ili su se nalazile preblizu druge JYSKove trgovine s već primijenjenim novim konceptom.
„Često to spominjemo, a i dalje vrijedi: Ekspanzija je dio našeg DNK, iako smo zatvorili određen broj trgovina u sklopu finalizacije One JYSK projekta. Želimo se pobrinuti da nastavimo biti profitabilni dok rastemo izvan Europe kao i u našim postojećim zemljama unutar Europe kako bismo postigli glavni cilj od 5.000 trgovina. Veoma sam ponosan što se ukupan broj JYSK trgovina i kupaca povećava iz godine u godinu“, izjavio je Rami Jensen.
Nastavak investicija
Kako bi zadovoljio potrebe sve većeg broja kupaca i JYSK trgovina, JYSK ulaže u dva nova, moderna distribucijska centra. Izgradnja prvog u Lelystadu u Nizozemskoj započela je tijekom ljeta i bit će certificiran prema međunarodnom standardu održivosti LEED. Prostire se na 147.000 kvadratnih metara i ima dva visoka skladišta s prostorom za 166.000 paleta. Smješten je u Lelystadu kako bi se smanjila udaljenost vožnje do trgovina u Nizozemskoj, Belgiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj, a kontejneri se mogu dovoziti teglenicom iz neposredne blizine.
Drugi suvremeni distribucijski centar bit će izgrađen u Almenari na jugu Španjolske i zamijenit će trenutni distribucijski centar koji se nalazi u blizini Valencije. Novi distribucijski centar bit će vrlo sličan onom u Nizozemskoj i opremat će više od 150 trgovina u Španjolskoj, Portugalu i Maroku.
„Uz naša dva nova distribucijska centra, moći ćemo dodatno ojačati naš globalni logistički sustav kako bismo našim kupcima pružili izvrsne ponude skandinavskog asortimana za spavanje i stanovanje koji su u neprestanom porastu na postojećim i novim tržištima“, rekao je Rami Jensen.
JYSK će svoje godišnje izvješće objaviti u utorak, 3. prosinca, uključujući stanje prihoda za financijsku godinu 2023/24.
Važne informacije:
• Povećanje prometa od 7,6 posto na 41,4 milijardi DKK (5,6 milijardi EUR)
• Rekordan broj novih kupaca – 11,9 milijuna
• Otvoreno ukupno 137 novih JYSK trgovina širom Europe
• Najavljen plan za otvaranje u Maroku u proljeće 2025. godine
• 489 aktivnosti vezanih uz trgovine uključujući relokacije, proširenja postojećih trgovina i prilagodba na najnoviji koncept trgovine 3.0.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu