Optika Anda, brend osnovan prije 26 godina, izrastao je u tržišnog lidera u Hrvatskoj zahvaljujući strateškim odlukama, inovacijama i kontinuiranom ulaganju u razvoj. Put do uspjeha zahtijevao je godine predanog rada i prilagodbe tržišnim izazovima, pri čemu je kvaliteta usluge i proizvoda ostala u središtu poslovne filozofije. Danas, s rasprostranjenom mrežom poslovnica, Anda je prepoznata po stručnosti, modernoj viziji i konstantnom unaprjeđenju poslovnih procesa, no napredak rijetko dolazi bez izazova.

Preseljenje u novi, veći i suvremeniji uredski prostor te centralnu radionicu predstavljao je značajan iskorak u optimizaciji operativnih procesa, omogućujući bržu distribuciju i veću učinkovitost poslovanja.

“Centralizacija poslovanja bila je logičan korak u našem razvoju. Htjeli smo poboljšati procese, skratiti vrijeme isporuke i omogućiti kupcima najkvalitetniju uslugu i proizvod. Sve što radimo, radimo kako bismo osigurali da iskustvo svakog kupca bude besprijekorno – od trenutka kada zakorači u poslovnicu do trenutka kada stavi svoje nove naočale.” istaknuo je generalni direktor Zvonimir Šimić..

Sustavno ulaganje u zaposlenike ostaje temelj strategije rasta. Svjesni da su ljudi ključ uspjeha, Optika Anda kontinuirano ulaže u edukacije i razvoj kompetencija svojih timova, osiguravajući im alate i znanja potrebna za suočavanje s tržišnim izazovima.

Edukacijski programi usmjereni su na ključne procese i vještine važne za dugoročnu održivost tvrtke. “Edukacija i profesionalni razvoj nisu samo nužnost – oni su temelj našeg uspjeha. Svakom zaposleniku pružamo priliku za rast i napredak jer vjerujemo da se ulaganje u ljude višestruko isplati, donoseći snagu, inovacije i dugoročnu stabilnost brenda.
S rastom poslovanja, Optika Anda značajno je proširila svoj tim, što je iziskivalo prilagodbu poslovnih procesa i novu strategiju upravljanja ljudskim resursima. Cilj nije bio samo povećanje broja zaposlenih, već i izgradnja fleksibilne organizacije koja potiče produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika.

“Posebno smo se usmjerili na zapošljavanje mladih i ambicioznih pojedinaca. Mladi talenti donose svježinu, kreativnost i inovativnost, no ključ uspjeha leži u ravnoteži između entuzijazma i iskustva. Težimo kulturi u kojoj ambicija ide ruku pod ruku s lojalnošću i profesionalnim razvojem.

U kontekstu dinamičnih tržišnih promjena, Optika Anda ostaje usmjerena na rast, inovacije i podizanje standarda industrije, postavljajući nove smjernice za budućnost.
“Posvećenost kupcima i zaposlenicima temelj je našeg poslovnog modela. Iako smo ponosni na ostvarene rezultate, vjerujemo da su najveći uspjesi tek pred nama,” zaključio je direktor.