‘Odmah na početku krize smo zvali OPG-ovce da nam se jave’

Autor: Katarina Dimitrijević Hrnjkaš , 10. svibanj 2020. u 13:42
Foto: Press

Prvi čovjek Kauflanda Rudat ističe kupci u Hrvatskoj vole žele znati otkuda dolazi neki proizvod, s posebnim interesom za domaće proizvode. U krizi im je zato bilo važno podržati OPG-ovce i male proizvođaće.

Predsjednik uprave Kauflanda Hrvatska Patrick Rudat u zaista rijetkim medijskim istupima pridružio se velikoj kampanji Styria Media Groupe “Budite heroji koje Hrvatska treba” u kojoj razgovaramo s čelnicima hrvatskog gospodarstva o tome što svi zajedno u krizi možemo napraviti kako bi se očuvalo što više radnih mjesta.

Rudat ističe koliko je ponosan na rad njihove tvrtke, osobito ljudi u poslovnicama Kauflanda, logističkom centru i  u centrali.

– Naši zaposlenici svakog dana pokazuju izvanredni angažman te je posebno u ovim vremenima jasno vidljivo zajedništvo. Raduje me što našim zaposlenicima i u vremenima krize možemo pružati sigurno radno mjesto, a našim kupcima raznolik asortiman i odličan omjer cijene i kvalitete. Nismo imali većih nestašica što pokazuje snagu našeg lanca opskrbe, a potencijalne probleme smo predvidjeli što smo bolje mogli i unaprijed se pripremili za njih. Kroz usku suradnju s našim dobavljačima uspjeli smo osigurati neprekinuti lanac opskrbe kako bismo kupcima pružali veliki asortiman na koji su i naviknuli – govori naš sugovornik.

Kaufland | Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL
foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

U početku je pritisak na trgovine bio velik jer su svi radili zalihe brašna, ulja, konzervi. No sad se sve unormalilo.

Već dugi niz godina Kaufland surađuje s domaćim proizvođačima kroz platformu „Naše mi najbolje paše“, a već na početku korona krize pripremali su, kaže Rudat, poziv za sve lokalne male proizvođače i OPG-ove kako bi im poslali ponude kako bi im pomogli plasiranjem njihovih proizvoda u Kauflandove trgovine.

– Za naše kupce i nas iznimno je bitno da u trgovinama nudimo hrvatske proizvode, a proizvođači u nama imaju pouzdanog i sigurnog partnera, čak i u vrijeme krize. Na početku korona krize vidjeli smo da su kupci pohrlili u trgovine i kupovali osnovne potrepštine kao što su brašno, ulje, konzervirane proizvode i sl. kako bi stvorili zalihe. Nitko nije znao što može očekivati od ove novonastale situacije i jasno je da su se ljudi željeli osigurati. Kasnije se ta situacija smirila – govori prvi čovjek Kauflanda. Na pitanje, kako može svatko od nas utjecati na očuvanje gospodarske aktivnosti zemlje i očuvanju radnih mjesta u Hrvatskoj, odgovara kako su u Kauflandu, kao velikom poduzeću, svjesni svoje odgovornosti na hrvatskom tržištu.

– A to podrazumijeva poticanje domaće proizvodnje i očuvanje radnih mjesta. Kao trgovački lanac plasiranjem domaćih proizvoda i promocijom domaćih proizvođača izravno utječemo na hrvatsko gospodarstvo, stoga nam je bilo važno podržati male proizvođače i OPG-ove pozivom na suradnju i tako proširiti asortiman – odgovara Rudat. 


foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Odmah na početku krize iz Kauflanda su pozvali domaće OPG-ovce da se jave za otkup proizvoda jer su mnogi ostali bez tržišta kad su se zatvorile tržnice

Nastavlja da je svakako važno da sad, više nego ikad, svi zajedno promišljamo da kupujući lokalno i od kompanija koje rade u Hrvatskoj izravno pomažemo o očuvanju lokalnog gospodarstva.

– Mali lokalni proizvođači i OPG-ovi teško su pogođeni ovom krizom. Plasiranjem njihovih proizvoda izravno pozitivno utječemo na očuvanje lokalnog gospodarstva i nastavit ćemo podržavati ih na ovaj način. Naši kupci vole i žele znati otkuda dolazi neki proizvod, s posebnim interesom za domaće proizvode. Dakako, koliko će za njega izdvojiti, ovisi o njihovoj osobnoj kupovnoj moći. Stoga im mi nudimo najpovoljniju kupnju sa širokom lepezom proizvoda te mogućnost da na jednom mjestu pronađu sve što im u tome trenutku treba – kaže Rudat.

Patrick Rudat osvrnuo se i na oglašavanje u vrijeme krize:  “Poduzeli smo velik broj mjera kako bismo zaštitili svoje kupce i zaposlenike te smo uvidjeli da nisu izgubili povjerenje i da cijene konstantu i stabilnost koju im mi nudimo. Oglašavanje je zasigurno vrlo važan segment kada govorimo o komunikaciji prema potrošačima. Kriza je ponovno pokazala da su naši kupci lojalni i da ih, posebice u krizi, privlači naš odličan omjer cijene i kvalitete te raznolika ponuda. Stoga ćemo komunikaciju prema njima nastaviti kao i dosad, naravno, prilagođenu okolnostima i daljnjem razvoju situacije. Smatram da domaći mediji svakako najbolje poznaju domaću publiku i tržište te da vrlo dobro prilagođavaju sadržaj, ovisno o oglašivaču. Veselimo se nastavku dobre suradnje u budućnosti”.

Komentirajte prvi

New Report

Close