Prva asocijacija na Tokić većini je prodaja auto dijelova, no posljednjih godina postali ste poželjan poslodavac i izvan tih okvira?
Svaka organizacija može napredovati i ostvariti stabilan uspjeh ako je prisutna prava inspiracija i vjera u cilj. To potvrđuju i naše vrijednosti koje su zaposlenici sami prepoznali kao istinske temeljne vrijednosti firme.
Na takvim temeljima Tokić je „business“ s autodijelovima, uz provođenje procesa digitalne transformacije uspio podići na jednu sasvim novu razinu, kako prodajno tako i logistički. Zbog toga su potrebe za stručnjacima različitih profila nadišle dosadašnje okvire. Danas, kako bismo uspješno upravljali s preko 950 zaposlenih, s više od 140 poslovnica u Hrvatskoj i Sloveniji, pa i preko 300.000 dijelova i izvozili u preko 13 zemalja, potrebno je osigurati daleko kompleksniju podršku za uspješan daljnji razvoj. Dio radnih mjesta koja su danas prisutna u autoindustriji i prodaji, prije desetak godina nisu niti postojala ili su bila rezervirana za neke druge djelatnosti.
Puno ulažemo u istraživanje i razvoj, gdje su želja i znanje za trajnim usavršavanjem presudni za dobre rezultate. Okruženi smo i zapošljavamo ljude koji zaista vjeruju u ono što rade i s ponosom gledaju rezultate svog znanja i truda. Posljednjih godina bilježimo velik interes za posao od stručnjaka koji su svoju karijeru započeli u inozemstvu u vrhunskim kompanijama. Upravo oni nam se javljaju sa željom da svoje karijere nastave baš u Tokiću.
Imamo i primjere kandidata koji nakon selekcijskih razgovora, bez obzira na poziciju na koju su se prijavili, izraze želju za dolaskom i radom u Tokić jer „Ovdje se nešto dobro osjeti u zraku!“ To smatramo najvećim pohvalama.
Poslodavci se često žale na poteškoće u pronalasku kvalitetnih kadrova. Kako Tokić doskače tome?
U svemu što radimo trudimo se biti drukčiji i inovativni. Naša strategija je zadržavanje zaposlenika i onda kada vremena ne izgledaju obećavajuće, kao i male fluktuacije, ali i privlačenja najboljih kadrova, što je zaista potvrda kako dobro radimo to što radimo.
U zaposlenike od samog dolaska ulažemo kroz edukacije, vodeći se Kaizen metodom rada, koja ističe kako je svakog dana potrebno napredovati kako bi se došlo do izvrsnosti. I upravo tako, svakodnevno, malim koracima radimo velike promjene na bolje.
Kakav profil ljudi će Tokić tražiti u budućnosti? Što biste savjetovali mladima koji traže posao?
Prevladava asocijacija kako je Tokić firma koja se bavi isključivo prodajom auto dijelova, i to u malim poslovnicama, te kako je kod nas najvažnije poznavanje automobilske tematike, ali sve iznenadi činjenica koliko je širok spektar naših potreba, resursa i djelatnosti.
Puno smo uložili u znanja i poboljšanje infrastrukture, osvijestili sve prednosti modernog doba, a potom izašli i na međunarodno tržište. Uz našu korporativnu kulturu i strategiju te viziju osnivača i tridesetogodišnju tradiciju nekadašnje male obiteljske firme, otvara se posve novo poglavlje koje nas vodi u budućnost. Bavimo se uistinu zabavnim i dobrim projektima, i često se i sami znamo našaliti kako smo „ili ludi ili jako hrabri“. To je ono što nas razlikuje od drugih i što nam otvara put ka uspjehu. U ostvarenju zamišljenih ciljeva svakako je ključna i vjera u ono što radimo. Svakodnevno izlazimo iz svoje zone komfora i mladim ljudima dajemo puno prilika za razvoj, a bitno je da i ti mladi prepoznaju priliku, iskoriste ju i ulože u svoju karijeru, vjerujući u svoj uspjeh i uspjeh organizacije kojoj su dali svoje povjerenje.