Novi udar na potrošače: Umjesto zamjene ili povrata novca, roba s greškom će prvo ići na servis

Autor: Poslovni.hr , 22. travanj 2021. u 10:44
Foto: Goran Stanzl/Vecernji list

Zamjena će biti moguća tek u slučaju ako uređaj nije moguće popraviti.

Za sve potrošače koji su i dosad iznimno teško ostvarivali pravo na povrat novca ili zamjenski uređaj u slučajevima kupnje proizvoda s materijalnim nedostatkom, od siječnja 2022. dolaze još teža vremena, piše Jutarnji list.

Tada bi, naime, na snagu trebao stupiti izmijenjeni Zakon o obveznim odnosima koji će dodatno postrožiti mogućnost ostvarivanja prava na povrat novca ili zamjenskog uređaja, u slučaju kupnje proizvoda s nedostatkom, i to zahvaljujući Direktivi o određenim aspektima ugovora o kupoprodaji robe, a koju smo, prema europskim pravilima, u nacionalno zakonodavstvo dužni implementirati početkom sljedeće godine.

Prema novim pravilima, zahvaljujući kojima će značajno biti izmijenjen članak 410. postojećeg Zakona o obveznim odnosima, potrošači u slučajevima prijave nedostatka na kupljenoj robi neće više moći birati između popravka i zamjene artikla, kao što je to trenutačno moguće, već će trgovac automatizmom pokvareni uređaj slati na servis, a zamjena će biti moguća tek u slučaju ako uređaj nije moguće popraviti.

Također, oni rijetki trgovci koji su dosad svojevoljno potrošačima prilikom prijave nedostatka odobravali povrat novca, to od 2022. neće više moći činiti, jer će uređaj biti prisiljeni prvo poslati na servis, a potom potrošaču ponuditi i zamjenski artikl, piše Jutarnji.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Odlično, hvala vam europarlamentarci, zaradili ste svoje plaće od 100.000,00 kn mjesečno

New Report

Close