Sama pomisao da ćete automobil kupiti online; na neviđeno i jednim klikom miša, donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici. Među njima i automobili.
Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?
Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu.
B. Plieninger gostuje u Infinumovu Retail Talku 17. studenog u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia, otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.
Razgovor pratite online, a prijaviti se možete ovdje.
Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.
Za sve koje pak zanima kako provesti digitalnu transformaciju, Infinum je pripremio i praktični vodič u obliku knjige „Transforming the Purchasing Experience”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu