Zahvaljujući naprednim tehnologijama, osim praćenja medija, nudi i značajke poput tehnologije prepoznavanja govora (speech-to-text), cjelovite medijske arhive, napredne analitike, baze podataka novinara i izdavača te virtualnog asistenta i stratega.
Presscut, vodeći pružatelj usluga medijskog praćenja u Hrvatskoj i regiji te član Newton Media SEE grupe, ovim rješenjem postavlja novi standard u industriji.
NewtonOne New Generation prati više od 600.000 regionalnih profila i stranica na društvenim mrežama, uključujući novije mreže TikTok i LinkedIn, te više od 8.000 regionalnih web-portala. Dodamo li tome i pristup više od 20.000 tiskanih medija, 1.500 RTV medija te više od 90.000 web-portala, količine prikupljenih podataka zaista su velike.
Osim praćenja medija, Presscut novom platformom svojim korisnicima nudi i speech-to-text značajku, cjelovitu medijsku arhivu, naprednu analitiku, bazu podataka novinara i izdavača te virtualnog asistenta i stratega.
„Više od 30 godina pratimo medije, a posljednjih 8 godina to uključuje i društvene mreže. Iskustvo je pokazalo da prikupljeni podaci imaju vrlo široku primjenu te da se, osim u PR-u i marketingu, mogu koristiti za istraživanje tržišta, prodaju, customer care, risk management, pa čak i employer branding. Ideja za sveobuhvatnim rješenjem nametnula se sama po sebi“, objašnjava Marko Buljan, CEO Presscuta i CTO tvrtke Medianet.
Klasifikacija i human coding osiguravaju kvalitetu
Da bi se korisnicima osigurale samo one objave koje su im od značaja, prigrlili su tzv. human coding pristup. To znači da, osim naprednih tehnologija i umjetne inteligencije, koriste ljudski faktor koji brine o kvaliteti isporučenog materijala.
„Oslanjamo se na znanje naših AI trenera pri samom prikupljanju objava, a potom koristimo klasifikator koji prepoznaje duplikate i odbacuje objave koje nisu u skladu s potrebama korisnika. Budući da klasifikator prepoznaje kontekst objave, a ne samo ključne riječi pretrage, grešaka je vrlo malo. Usprkos tome, imamo tim ljudi koji vrši dodatne provjere prije same isporuke. Izradom medijskih analiza bave se naši analitičari, a to je pak tim ljudi sastavljen od psihloga, sociologa i ljudi s medijskim iskustvom“ , pojašnjavaju.
Napredna analitika potpomognuta medijskom arhivom
Osim već postojećih izvještaja, korisnicima je omogućeno da sami kreiraju mape i analiziraju podatke relevatne za timove unutar organizacija. Dostupna im je i arhiva tiskovina, nacionalnih RTV postaja i web portala koju mogu neovisno pretraživati. Budući da su virtualni asistenti gotovo postali norma, razvili su Isaaca koji, osim što sumira i analizira objave te ukazuje na trendove, ujedno predlaže sljedeće korake na temelju prikupljenoga. On je virtualni asistent i strateg u jednom.
„U današnjem svijetu, uspjeh ovisi o sposobnosti da izvučemo prave informacije iz medijskog kaosa i pretvorimo ih u konkretne, djelotvorne akcije i upravo to nam je misao vodilja“, zaključuje Buljan.