Nastavak suradnje Tele2 i agencije Media Polis

Autor: Poslovni.hr , 29. ožujak 2019. u 10:08
Foto: Press

Media Polis, vodeća hrvatska marketinška i komunikacijska agencija, nakon nedavno osvojenog natječaja za medijsko planiranje i zakup, u 2019. godini nastavlja uspješnu, trinaest godina dugu poslovnu suradnju s telekomunikacijskom tvrtkom Tele2.

Planiranjem i realizacijom optimalne oglašivačke prisutnosti, kao i konstantnim poboljšanjem strategije, agencija Media Polis kao dio konzorcija partnerskih agencija, do sada je osvojila čak pet Effie nagrada za efikasnost oglašavanja za klijenta Tele2. Media Polis pokazao se kao pouzdan partner u izgradnji Tele2 brenda te ima priliku i trinaestu godinu zaredom pružiti potpunu podršku zakupa medija i medijskog planiranja.

Bruno Bračun, vlasnik agencije Media Polis osvrnuo se na višegodišnju suradnju i nastavak iste: „Izuzetno nam je zadovoljstvo potvrditi konkurentnost agencije Media Polis, kako u strateškom planiranju, tako i u cjenovnom pozicioniranju agencije, što smo kroz pobjedu na ovom natječaju i dokazali.“

Media Polis je vodeća hrvatska marketinška i komunikacijska agencija. Bavi se planiranjem i realizacijom optimalne oglašivačke prisutnosti klijenata, kako u offline tako i u online medijima.

Komentirajte prvi

New Report

Close