Moja djelatnost: Digitalna prisutnost kao ključ poslovnog rasta

Autor: Promo , 02. prosinac 2024. u 15:18

U svijetu u kojem je vrijeme dragocjeno, mogućnost da svoje usluge i proizvode predstavimo velikom broju ljudi i brzo dopremo do potrošača čini internet nezamjenjivim alatom.

Zato je za svaku tvrtku važna prisutnost na internetu i učinkovito korištenje internetskih resursa. No, 38% tvrtki u Hrvatskoj još uvijek posluje offline, nažalost oslanjajući se samo na tradicionalne metode poslovanja i oglašavanja.

Izazovi digitalizacije

Mlade tvrtke, male i srednje tvrtke, posebice one koje posluju lokalno, često se boje otisnuti u digitalne vode, jer online prisutnost zahtijeva vrijeme, vještine digitalnog marketinga, ulaganja u izradu i kontinuirano održavanje web stranice. Međutim, poslovanje izvan interneta, bez obzira na potražnju za njihovim uslugama i proizvodima, ostavlja ih na klackalici između stagnacije i potencijalnog rasta.

Mit je da prisutnost na internet zahtjeva velike troškove, a o tome nam svjedoče iz marketinške kuće Azut Digital, koja vodi najveću poslovnu platform u Hrvatskoj pod nazivom Moja djelatnost. Na toj platformi, uz vrlo niska ulaganja, svaka tvrtka, pa i ona najmlađa i najmanja, može uploviti u digitalni svijet, te predstaviti svoje poslovanje tržištu koje ne poznaje granice.

Sve što treba Vašem internet poslovanju je Moja djelatnost

Na platformi Moja djelatnost svoje profile imaju deseci tisuća tvrtki različitih veličina i djelatnosti, od automehaničarskih radnji do zdravstvenih ustanova, a među njima ima i onih koje uopće nemaju svoju web stranicu, ali ih možete lako pronaći na internetskoj tražilici i dobiti sve relevantne informacije o njihovom poslovanju, a možete ih kontaktirati i online.

Pitate se kako je to moguće?

“Nije nemoguće biti vidljiv na internetskoj tražilici čak i ako nemate digitalne kanale jer registracijom na platformu Moja djelatnost dobivate mini verziju vlastite web stranice. Na platformi se nalazi reprezentativan opis djelatnosti, reference, vizualni identitet i kontakt podaci tvrtke, a sadržaj stranice tvrtke mogu uređivati ​​prema svojim potrebama. Što je najvažnije, ulaganja su minimalna, a koristi ogromne jer online oglašavanje i uspješna optimizacija više nisu rezervirani samo za velike brendove, niti je dostupnost na Google tražilici nešto što iziskuje velike troškove.”, ističu iz Azut Digitala.

Vaša e-trgovina bez web stranice je moguća!

Registracija na platformu omogućuje i dodavanje proizvoda i usluga s detaljnim opisima, fotografijama i cijenama, kao i integraciju sustava online plaćanja, čime praktički dobivate vlastitu e-trgovinu, što dosad niste mogli bez ulaganja u web stranicu. Naravno, sve informacije se lako ažuriraju, te se u svakom trenutku mogu dodavati novi proizvodi ili usluge, mijenjati ponuđene cijene i promovirati razne akcije.

Prisutnost na platformi nije namijenjena samo offline tvrtkama, već i onima koji već imaju vlastite digitalne kanale. Registracijom na platformu mogu značajno povećati vidljivost i poboljšati SEO rangiranje, što znači bolju poziciju u internet pretraživanjima i više kupaca, jačanje prepoznatljivosti i povjerenja.

Iz Azut Digitala poručuju kako ima mnogo primjera koji govore o učinkovitosti registracije na platformi Moja Djelatnost, a samim tim i dostupnosti na internetu.

”Frizerski salon, iako djeluje lokalno i u manjem mjestu, registracijom na platformu Moja djelatnost za dva tjedna oglašavanja usluga i cijena uspio je povećati broj zakazanih klijenata za čak 50%, jer prije izlaska na internet, mnogi korisnici nisu niti znali na koji broj telefona se mogu raspitati o cijenama i dogovoriti termin za neku od usluga”, navode iz Azut Digitala.

Iz te marketinške kuće pojašnjavaju da će oko 85 posto potrošača u Hrvatskoj, kada čuju za proizvod koji ih zanima, uvijek više o njemu potražiti na internetu.

“U današnjem brzom svijetu ljudi nemaju vremena istraživati ​​usluge i proizvode pa to obično čine online. Ako vi niste online, netko od vaše konkurencije je, što naravno znači da ste vi taj koji propušta prodaju. Stoga, ako još niste dostupni online, vrijeme je da transformirate svoje poslovanje, jer u bliskoj budućnosti, kada konkurencija bude gradila povjerenje među potrošačima kroz prisutnost i dostupnost, bit će puno teže probiti se na online tržište, bez kojeg u poslovanju nema opstanka”, upozoravaju iz Azut Digitala.

Fizička prisutnost informacija

Uz internetsko izdanje, Moja djelatnost nudi jedinstvene prednosti poput kombinacije online i tiskanog oglašavanja. Publikacija Moja djelatnost predstavlja najveći poslovni katalog u Hrvatskoj i omogućuje fizičku prisutnost informacija, što je korisno za one koji preferiraju tradicionalne metode pretraživanja. Moja djelatnost izlazi dva puta godišnje i distribuira se diljem Hrvatske, tako da o svom poslovanju možete saznati na brojnim prometnim lokacijama poput zračnih luka, autobusnih stanica, čekaonica, sajmova i poslovnih centara. Kako katalog, osim profesionalnog dizajna, sadrži korisne informacije i kontakte poduzetnika, često se nalazi i u kućanstvima.

Ne dopustite da vaš posao prođe nezapaženo. Budite dostupni svima koji traže vaše usluge i proizvode. Pridružite se platformi Moja djelatnost i budite ispred konkurencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close