M&M’S, brend poznat po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, već 80 godina svojeg postojanja sinonim je za zabavu i raznolikost. Nastojeći nastaviti tu tradiciju i poboljšati promicanje uključivosti u svijetu, sada za cilj ima kroz moć zabave unaprijediti osjećaj pripadnosti za 10 milijuna ljudi diljem svijeta do 2025. godine. Kao dio ove misije stvoren je M&M’S FUNd – savjetodavni odbor čija je uloga pratiti utjecaj brenda na misiju tvrtke, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, prilike i financijsku potporu u umjetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osjetili pripadnost.
„Brojna su istraživanja pokazala kako je naša želja da budemo prihvaćeni jednako jaka kao i želja da budemo voljeni, a zajednička je svim ljudima, bez obzira na njihove različitosti. Upravo je to ono što nas kao tvrtku motivira da budemo pokretači pozitivnih promjena, koristimo svoj glas i usmjeravamo svoje napore ka stvaranju boljeg svijeta za sve. Tome u prilog ide i nova svrha M&M’S-a – povezivati ljude diljem svijeta pomažući im uvidjeti svoje različitosti i nadahnjujući ih da prevladaju barijere koje im onemogućuju da se osjećaju dijelom zajednice“, rekla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars.
Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svijet kao mjesto u kojem se svatko osjeća prihvaćenim, M&M’S prolazi kroz određene promjene koje će ljubitelji brenda primijetiti u dizajnu, značajkama i proizvodima. Paleta prepoznatljivih boja brenda bit će proširena, a koristit će se razni oblici i veličine M&M’S bombona kako bi se pokazalo da nas različitost obogaćuje. Također, osmišljen je svjež i moderan osvrt na izgled omiljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i snaga zajedništva jer ih upravo njihov izgled, osobnost i priče čine jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva.
Tvrtka Mars već dugi niz godina značajnu pažnju posvećuje društvenim problemima i temi uključivosti kako bi unaprijedila svoje poslovanje, ali i podigla svijest javnosti o izazovima s kojima se ranjive skupine svakodnevno susreću. To uključuje, između ostalog, predanost stvaranju rodno uravnoteženih menadžment timova, vođenje neovisne godišnje revizije raznolikosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i predsjedavanje The Unstereotype Alliance, koji je dio UN Women .